וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אשכנזי לא שותקת: "אני אשמה כי יש לו מחלה?"

4.11.2020 / 15:17

הכוכבת ההורסת החליטה שהיא שוברת שתיקה וכתבה פוסט נגד כל הטוקבקיסטים שמבקרים אותה ואת ההתנהגות שלה, "יום אחד אנשים יהיו בצד שלכם ויום אחר הם ינסו למעוך אתכם". וואלה! סלבס בעדה

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מדברים על חתונה וילדים (צילום: עידו שחם)

נראה שהפרידה המתוקשרת של מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה השאירה המון אנשים בהלם וגרמה להם לטראומה שהם מתקשים להתגבר עליה, כמה קשה הטראומה? עד כי הם מרשים לעצמם להעיר הערות מעליבות ולכתוב הודעות נאצה לכוכבת הבלונדינית רק בגלל ההחלטה שהיא ואוחנה לקחו - להיפרד כידידים. אבל נראה שאת המעריצים זה לא ממש מעניין והם ממשיכים להציק לה ולבקר אותה בכל הזדמנות, אז היא החליטה לשבור שתיקה ולפתוח את הפה.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
שוברת שתיקה. מעיין ואביחי/ניר פקין

"אני רוצה להגיד לכם שיום אחד אנשים יהיו בצד שלכם ויום אחר הם ינסו למעוך אתכם בייחוד כשאתה חשוף לתקשורת ולתגובות אנשים מרשים לעצמם להגיד לך הכל, לבקר אותך ולהכאיב לך", כתבה אשכנזי באינסטגרם, "עד לפני שניה הם חיבקו אותי אבל מרגע שקיבלתי החלטה שונה ממה שהתאים להם התחיל גל של הודעות. הם היסקו למה וכמה למרות שהתקבלה החלטה משותפת איכשהוא אני האשמה, אני מחפשת דברים אחרים כמו כסף וכוח אז הלכתי. פתחתי את הלב ושיתפתי - החלטנו יחד ועדיין - אני אשמה. יודעים מה הבנתי? לא משנה מה הוא היה עושה אני הייתי האשמה. למה? כי יש לו מחלה? אבל אתם מרחמים על אדם שלא מרחם על עצמו וממש לא רואה את עצמו כמו שאתם רואי אותו. זה רק אומר כמה החשיבה שלכם צרה! ומציגה את האישה בצורה ובמקום אשם ונמוך בחיים".

עוד בוואלה!

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה נפרדו: "האמנו שאנחנו זה עד הסוף"

לכתבה המלאה
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
אני האשמה?/צילום מסך, אינסטגרם

אשכנזי לא סיימה והוסיפה , "אם אני מבלה אומרים "תראו אותה חוגגת כשהוא עצוב" אם אני מחייכת "תתביישי לך שאת מחייכת אם אני עם חברים "את שרמוטה" גם אם את חברה "היא מכירה לך מישהו" אם אכלת "את שמנה" אם זזת "את חוצפנית"! חלאס... אז דבר אחד חשוב שתדעו - את הבחירות שלי אני מקבלת לבד וגם אם יש מישהו לידי שנותן לי כוח זה דווקא כן לבוא ולהגיד! לא לפחד! להביע דעה! להיות מי שאני רוצה להיות!!!! חלאס, אני בן אדם. לסיכוםן, שכל אחד יתעסק בשלו, תתעסקו בלהיות טובים יותר לא בלהוריד אדם אחר, בלהתקדם בעצמכם במקום לחפור על היום בחיים של אחרים".

וואלה! סלבס לא אוהבת לדחוף את האף שלה לעניינים של אחרים, אבל היא מקבלת על זה כסף.

אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. ניר פקין
תתעסקו בחיים שלכם/ניר פקין
מעיין אשכנזי. צילום מסך, צילום מסך
הודעה שקיבלה באינסטגרם/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully