וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה נפרדו: "האמנו שאנחנו זה עד הסוף"

20.8.2020 / 14:28

צמד יוצאי "האח הגדול" שתחזקו מערכת יחסים אוהבת (כולל פרידה באמצע), סיימו את הקשר אחרי כשלוש וחצי שנים. "אני מודה, עשיתי הכל כדי לשמור עלינו", כתבה מעיין אשכנזי על הזוגיות עם אביחי אוחנה, "השאלה שמעסיקה אותי היא איך ממשיכים מכאן לבד". וואלה! סלבס לב שבור

השמועה אומרת, מעיין אשכנזי/וואלה

כשלוש שנים וחצי אחרי שהכירו בבית "האח הגדול", יוצאי הריאליטי הצמודים מעיין אשכנזי והזוכה של העונה שבה השתתפה, אביחי אוחנה - נפרדו. בפוסט ברשתות החברתיות, הבלונדינית בת ה-29 שנפרדה בעבר מאוחנה בן ה-31 (במה שהגדירו כ"פסק זמן"), מספרת שהחליטה לחשוף את הפרדת הכוחות הרומנטית וסיום הזוגיות המדוברת שלהם בעצמה.

"תאמינו לי, לנו זה כואב יותר", פתחה אשכנזי, "לפני 3 וחצי שנים כל אחד מאתנו יצא למסע לא נודע, נכנסנו לתוך בית סגור שמצולם 24/7 והיינו בית אחד לשנייה במקום שבו אמורים להרגיש הכי לבד בעולם. אני לא אשקר, הפחד שהסיפור הכי אינטימי וכואב שלנו יצא לתקשורת בצורה מעוותת ובגל של שמועות לא נותן לי מנוחה, לכן החלטתי לקחת את השליטה לידיים שלי".

רכלו על הפרידה באינסטגרם

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה מצטלם לסאקוני. אור גפן,
צמודים במשך שנים. אשכנזי ואוחנה/אור גפן
מעיין אשכנזי. רפי דלויה
הבילוי האחרון יחד. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה חוגגים לחברה/רפי דלויה

"אני מודה, עשיתי הכל כדי לשמור עלינו, שמרתי, טיפחתי, דאגתי והגנתי כמו בולדוזר במשך כל השנים על כבודי ועל כבודו של אביחי, ואני לא מתכוונת להרוס את זה עכשיו או אי פעם. לא תראו כאן הסרת עוקב או מחיקת תמונות משותפות", כתבה מעיין.

"במחשבה בוגרת ונבונה הבנו שלפעמים האהבה היא לא הכל"

אז, הבהירה יוצאת הריאליטי, שרק השבוע בילתה עם אהובה במסיבת יום הולדת מתוקשרת - ש"את הסיבות ללמה נפרדנו אני שומרת עמוק בלב, יחד עם כל הרגעים הטובים, הטובים פחות, אינספור חוויות מרגשות, שהפכו אותנו לזוג הטוב שהיינו. לאורך התקופה היו הרבה סיבות למה לא, היו סביבנו המון רעשי רקע מזעזעים מכל הכיוונים, ולמרות זאת, לא הרמנו ידיים והצלחנו להתגבר. אולי המקומות השונים שהגענו מהם, הסתכלות והשקפות החיים שלנו הם אלה שהיו חזקים יותר מאתנו".

עוד בוואלה!

מעיין אשכנזי במחווה מרגשת לאביחי אוחנה

לכתבה המלאה

בהמשך, אשכנזי כתבה ש"אני ואביחי האמנו שאנחנו זה עד הסוף. עברנו לדירה גדולה מתוך מחשבה על משפחה ועל עתיד משותף. תכננו חתונה לפרטי פרטים וגם את הירח דבש שאחרי. לפעמים, כשאנחנו מתכננים, יושב מישהו למעלה וצוחק. לא משנה כמה אתה אוהב את הבן אדם שמולך, אהבה כזו שכואבות בכל הגוף, במחשבה בוגרת ונבונה הבנו שלפעמים האהבה היא לא הכל. היא יסוד חשוב בזוגיות אך היא נלוות להרבה דברים נוספים, שאצלנו לא עבדו.

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה. באדיבות המצולמים
בתקופות מאושרות יותר. אשכנזי ואוחנה/באדיבות המצולמים

"ברגעים כאלה שהלב שלי שבור, השאלה היחידה שמעסיקה אותי היא איך ממשיכים מכאן לבד", כתבה מעיין, שניהלה בעבר מערכת יחסים גם עם עומר אדם. "עם הרבה דמעות, בא לי לשתף אתכם במשפט שמלווה אותי מהיום הראשון שהכרתי את אביחי - 'יש לך כוח של צבא שלם אך את נגד כולם וזה עושה אותך למה שאת לוחמת'".


וואלה! סלבס מאחלת לכולם הרבה אהבה.

מעיין אשכנזי. ניר פקין
לבה נשבר. מעיין אשכנזי/ניר פקין
אביחי אוחנה מצטלם לסאקוני. אור גפן,
כבר לא בן הזוג שלה. אביחי אוחנה/אור גפן
אביחי אוחנה, מעיין אשכנזי. אינסטגרם, אתר רשמי
כבר לא יבלו יחד. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully