וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידה של מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה: זה סופי או שיעשו קאמבק?

21.8.2020 / 0:05

הם היו אחד מזוגות הריאליטי הכי מעוררי קנאה בביצת הבידור - אך השבוע, למרבה הצער, מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה החליטו על הפרדת כוחות. וואלה! סלבס רוצה לדעת, אתם חושבים שהצמד יעשה קאמבק או התפצלו סופית? בחרו

ניר פקין

לבבות רבים ברחבי ישראל נשברו השבוע, כאשר נודע שכשלוש שנים וחצי אחרי שהכירו בבית "האח הגדול" - הזוג המנצח מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה החליטו לסיים את מערכת היחסים המיוחדת שלהם. הם נפגשו בבית המצולם ביותר על המסך, היא נצמדה אליו הרבה אחרי ולמרות הבילוי זוגי שלהם על שטיח אדום כזה או אחר, הראיונות הזוגיים, בעיית הראייה שלו והקשיים שחווה כל זוג, נדמה היה שהצמד הזה כאן לנצח נצחים, באושר ועושר.

רכלו על מעיין, אביחי והסיוכי לקאמבק באינסטוש

עם זאת, בפוסט גלוי לב, אשכנזי הבהירה ש"את הסיבות ללמה נפרדנו אני שומרת עמוק בלב, יחד עם כל הרגעים הטובים, הטובים פחות, אינספור חוויות מרגשות, שהפכו אותנו לזוג הטוב שהיינו... אני ואביחי האמנו שאנחנו זה עד הסוף", הודתה. "לא משנה כמה אתה אוהב את הבן אדם שמולך, אהבה כזו שכואבות בכל הגוף, במחשבה בוגרת ונבונה הבנו שלפעמים האהבה היא לא הכל. היא יסוד חשוב בזוגיות אך היא נלוות להרבה דברים נוספים, שאצלנו לא עבדו".

אז הסיפור נראה גמור, כך שהשניים בקרוב יפרידו כתובות וילכו איש לדרכו, אבל בגלל שזו לא בדיוק הפרדת הכוחות הראשונה של אוחנה ואשכנזי - וואלה! סלבס רוצה לדעת מכם חובבי הזוג, האם אתם חושבים שיש להם סיכוי לקאמבק רומנטי של אביחי ומעיין? אתם מתלבטים, בוחרים כאן למטה וקובעים. מי יודע, אולי תצליחו לגרום להם לנסות להדליק את הלהבה האינטימית פעם נוספת.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא יחד. מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה בתמונה שבישרה על הפרידה/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ - אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
הצד שלו. אביחי אוחנה/צילום מסך, אינסטגרם
מעיין אשכנזי. סאן פרג',
הצד שלה. מעיין אשכנזי/סאן פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully