וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים למעיין ואביחי: "הייתה כבר טבעת, הם דיברו על חתונה"

24.8.2020 / 6:06

החברים של אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי המומים כנראה כמעט כמוכם - מבחינתם, לא היה ספק שהשניים יצעדו אל עבר החופה ומספרים כי "אביחי כבר קנה טבעת, זה היה רק עניין של זמן עד שהם יתארסו". וואלה! סלבס המומה

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה מדברים על חתונה וילדים (צילום: עידו שחם)

אם גם אתם, ממש כמו וואלה! סלבס, הייתם בשוק בשבוע שעבר כשמעיין אשכנזי בישרה לאומה כולה שהיא ובן זוגה בלוש וחצי השנים האחרונות, אביחי אוחנה, החליטו להיפרד בידידות - נראה שאתם לא היחידים, כי גם החברים הקרובים אליהם לא ראו את הצעד העצוב הזה מגיע. לא, מבחינתם אוחנה ואשכנזי היו מהזוגות האלו שמקנאים בהם כשהם צועדים אל עבר החופה כי הם יודעים שהם לעולם לא יפרדו. אופס

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
שוק לכולם. אביחי ומעיין/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבים לאחד הזוגות היותר אהובים בביצה המקומית, ידעו לספר לוואלה! סלבס כי הם "היו בשוק, לא ראינו את זה מגיע", סיפר מקורב לשניים, "מבחינת כל החברים, זה היה ברור שהם יתחתנו. גם הם חשבו את זה", הוא מוסיף. כן על פי מקורבים, נראה שהזוג הנוצץ כבר דיבר על חתונה ושום רמזים על פרידה לא היו באופק. להפך.

עוד בוואלה!

מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה נפרדו: "האמנו שאנחנו זה עד הסוף"

לכתבה המלאה
מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
הייתה כבר טבעת/ניר פקין

"אביחי סיפר לכולם שהוא רכש טבעת כבר מזמן", סיפרה חברה, "הוא אמר שיש טבעת אבל הוא רק מחכה לזמן הנכון על מנת להציע למעיין נישואים". עוד הוסיפו מקורבים כי זה היה ברור לשניהם שהם יתחתנו האחד עם השנייה, "זה היה ברור כשמש", סיפרה חברה, "הם גם כל הזמן אמרו שיפסיקו להציק להם כי הם מתכוונים להתחתן אבל בזמן שלהם. זה היה מובן שהשניים האלו יצעדו בקרוב לחופה".

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. רפי דלויה
נפרדו כידידים/רפי דלויה

כזכור, השניים הכירו לפני שלוש וחצי שניים במסגרת תכנית הריאליטי "האח הגדול" ונחשבו לאחד הזוגות היחידים שהכירו בריאליטי ושרדו את המציאות. עד שבוע שעבר כאמור, אז העלתה אשכנזי פוסט לאינסטגרם בו היא מודיעה כי היא ואביחי החליטו להיפרד באהבה והבנה. "אני מודה, עשיתי הכל כדי לשמור עלינו, שמרתי, טיפחתי, דאגתי והגנתי כמו בולדוזר במשך כל השנים על כבודי ועל כבודו של אביחי, ואני לא מתכוונת להרוס את זה עכשיו או אי פעם. לא תראו כאן הסרת עוקב או מחיקת תמונות משותפות", כתבה מעיין.

וואלה! סלבס עדיין שומרת את הטבעת שקנתה לחבר שלה, בתקווה שיחזור.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
יש סיכוי לקאמבק?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully