וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד אאוט? "החברה הנשואה של פיט מבלה יותר ויותר עם בעלה"

25.10.2020 / 12:46

לא המון זמן אחרי שהעולם גילה שלגרוש ההוליוודי יש בת זוג צעירה ולוהטת, דוגמנית שבעצם נשואה למסעדן בן 68 - הרכלנים טוענים שניקול פוטורלסקי מעדיפה לבלות לאחרונה עם בעלה הרשמי על פני החבר המפורסם בראד פיט, "כדי להציל את הזוגיות". וואלה! סלבס פתוחה

באדיבות yes

חובבי רכילות ברחבי העולם שמחו לגלות לפני כחודשיים שלגרוש המפורסם ביותר בעולם - השחקן בראד פיט - יש חברה חדשה, דוגמנית בשם ניקול פוטורלסקי, גברת גרמנייה בת 27 ומאמא לילד, שעושה לכוכב נעים בלב. עם זאת, הרכלנים כנראה שהרבה יותר התרגשו להבין שהצעירה בכלל נשואה ולא סתם, אלא לאבי בנה, מסעדן בן 68 ממולדתה.

אז מה קורה עם ההילולה? זהו שנדמה שכחודש אחרי הפעם האחרונה שבה נהנו יחד בצרפת, יכול להיות שבת הזוג התפוסה של בראד (שבוגר ממנה אף הוא ב-29 שנים) מתרחקת מהצ'ארמר... לטובת הזוגיות עם בעלה.

רכלו על החברה התפוסה של בראד פיט באינסטגרם

ניקול פוטורלסקי, בראד פיט. אינסטגרם, צילום מסך
ביחד או בנפרד? בראד פיט וניקול פוטורלסקי/צילום מסך, אינסטגרם

על פי הדיווחים, פוטורלסקי תועדה בכמה מקרים החודש, כאשר היא נהנית מאוד בעיר ברלין יחד עם רולנד מארי - בעלה המבוגר - שבטח שמע על הקטע של בחירת לבו עם אחד הכוכבים הכי מוכרים בעולם. הטוויסט: השניים מנהלים "נישואים פתוחים", כך שאין בעיה מבחינתם שתנהל קשר עם פיט בן ה-56, רק שייתכן שההמולה תגבה מהקשר של הבעל והאישה מחיר.

עוד בוואלה!

סלחנים? הכוכבים שנשארו מיודדים עם האקס

לכתבה המלאה

"בראד וניקול נפגשו במסעדה של בעלה במהלך קיץ 2019 ונדלקו זה על זו", סיפרו מקורבים פטפטנים של הדוגמנית, "מאז היא טסה ללוס אנג'לס כדי לבלות איתו והם אפילו נהנו יחד בהופעה של קניה ווסט בנובמבר 2019". מעניין, במיוחד שלפני ביקור שלהם בצרפת השניים נמרחו זה על זו גם בנמל התעופה המאוד ציבורי.

טקס אוסקר 2020 בראד פיט. GettyImages
כבר לא בדיוק ילד. בראד פיט/GettyImages
ניקול פוטורלסקי. אינסטגרם, צילום מסך
היא לעומתו... צעירונת. ניקול פוטורלסקי/צילום מסך, אינסטגרם

עם זאת, מהרגע שבו הקשר שלהם נחשף בקיץ 2020, נדמה שהעניין של התקשורת והמעריצים (שמותירים המון תגובות אצה נגדה ברשתות החברתיות) קצת מפריע לדוגמנית.

"ניקול ובעלה כבר שמונה שנים יחד, מגדלים את בנם בן ה-7", גילו יודעי דבר בהוליווד, "כך שזה לא מפתיע שהיא רוצה להציל את הזוגיות הפתוחה שלה עם אבי בנה. אין בינם מתח כי רולנד לא מקנא ולא מאמין בחיים של צרות עין, למרות שהוא לא מוכן לדבר על בראד או בכלל על הנושא. גם הוא שובב שהתחתן כבר ארבע פעמים בחייו", טענו.


וואלה! סלבס נשבעת לכם שהיא לא בוגדת, בחייאת עיוני ל בוגדת.

ניקול פוטורלסקי, בראד פיט. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מצילה את הנישואים הפתוחים? פוטורלסקי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
בראד פיט. AP
תמיד צ'ארמר. פיט/AP
  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully