וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והרי התחזית: בראד פיט החליט על הסבת מקצוע בגלל הקורונה?

23.4.2020 / 0:03

מתברר ששבועות הסגר הסגריריים שנכפו על העולם במהלך בהלת הקורונה - גרמו גם לכוכבי הוליווד לחשוב על קריירה חלופית. תראו את בראד פיט הלוהט שלא מזמן זכה באוסקר, אבל מעכשיו בכלל ידווח לכולם על... מזג האוויר? וואלה! סלבס גל חום

בראד פיט בתפקיד החזאי ב"Some Good News" (יוטיוב)

באיזו תקופה משוגעת כולנו "זכינו" להיות, הא? כלכלניות הופכות לשליחות מזון מהיר, מאבטחים מודדים את החום בכניסה למרכולים, זמרים מופיעים בחינם ממרפסות הבית רק כדי שימשהו ירקוד לצלילי המוזיקה שלהם והכל בגלל בהלת הקורונה שמשגעת את העולם. אז זהו, שהשגעת שנגרמה בגלל הבידוד הביתי משפיעה גם על כמה מאנשי תעשיית הבידור הנוצצים ביותר בעולם - למשל בראד פיט שהחליט לזנוח את קריירת המשחק המדוברת שלו לטובת עבודה כ... חזאי? מה?!

רכלו על התחזית של בראד פיט באינסטגרם

בראד פיט כפארודיה על חזאי. יוטיוב, צילום מסך
מר חזאי? בראד פיט/צילום מסך, יוטיוב

אחד הרווקים הנחשקים ביותר על הגלובוס אמנם זכה לא מזמן בפרס האוסקר היוקרתי, אבל אז הגיע נגיף שהקפיא את כל ההפקות גם בהוליווד, כך שפיט בן ה-56 מצא את עצמו בבית היוקרתי שלו. לבד. עד שהציעו לו להגיש תחזית מזג אוויר שונה ומשונה.

בראד פיט כפארודיה על חזאי. יוטיוב, צילום מסך
היום יהיה חם מגניב!/צילום מסך, יוטיוב

תרגעו, זה לא שהמקבילה האמריקאית של דני רופ בהיסטריה, כיוון שבראד הגיש רגע היתולי לכבוד עונת המעבר בתכנית הרשת החדשה של השחקן ג'ון קרסינסקי ("המשרד") - "Some Good News" (או בעברית, "כמה חדשות טובות"), שאמורה לתת לקהל האמריקאי כמה רגעים נחת בזכות כוכבים מוכרים שמצלמים את עצמם עושים דברים מבלי לצאת מהבית, תוך כדי שהם מצחיקים זה את זה ואת מי שצופה ביוטיוב.

עוד בוואלה!

הכוכבת שניסתה להדביק נשיקה צרפתית לבראד פיט

לכתבה המלאה

במסגרת התכנית ברשת, פיט הקליל שכנראה שחי על צלע הר בקליפורניה, התבקש לדווח על מזג האוויר. אז במקום להפגין פרצוף סגרירי (כמו שהוא בטח מרגיש כלפני אנג'לינה) החליט לפנק בגל חום מתועד היטב, כשפשוט הוציא את הראש (כולל כובע הקסקט) מהחלון וסיפר שנראה לו שבחוץ "נראה די טוב". כן, דני נושם לרווחה.


וואלה! סלבס לא מתחשבת במזג האויר, אצלה כל יום הוא יום לגלידה.

אמילי בלאנט וג'ון קרסינסקי. GettyImages
מצחיקול. ג'ון קרסינסקי עם אשתו, אמילי בלאנט/GettyImages
בראד פיט. GettyImages
מוכשר המון תחומים או משהו. בראד פיט/GettyImages

כמה חדשות טובות? קבלו את התכנית המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully