וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי גרושים

14.4.2019 / 10:15

שנתיים אחרי שהגישו מסמכים לבית המשפט וביקשו להתגרש - בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי סוף סוף הגיעו להסכמות וקיבלו את אישור השופט, מה שאומר שהם כשירים לחזור לשוק הפנויים פנויות. וואלה! סלבס סינגל ליידי

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/צילום וידאו: Splashnews

כל מי שחווה גירושים יודע שלא מדובר בהליך שגרתי או קל - מלבד העובדה שמדובר במשבר נפשי מאוד קשה, בטח ובטח אם יש (6!) ילדים באמצע, צריך להסכים על החלוקה, על משמורת הילדים ועוד שלל דברים שלא הופכים את החיים ליותר קלים. אז מה יגידו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי שאמורים לנהל את כל התהליך הזה אל מול עיניהם של מיליוני צופים מרחבי העולם?

בראד פיט. GettyImages
עכשיו זה רשמי. בראד ואנג'י/GettyImages

אז זהו, שברוך השם ותודה לאל אחד הזוגות היותר יפים שידעה הוליווד יכול לנשום לרווחה ולהגיד ברוך שפטרנו, כי החל מסוף השבוע האחרון - הם שוב יכולים להיכלל ברשימות של רווקים נחשקים זאת לאחר ששופט בית המשפט הודיע באופן רשמי כי השניים גרושים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אנג'לינה ג'ולי (לובשת מקס עזריה אטלייה) ובראד פיט בבכורת הסרט קונג פו פנדה בפסטיבך קאן, מאי 2008. GettyImages
בזמנים טובים יותר/GettyImages

אז נכון, זה לקח להם שנתיים ואמנם היו לא מעט מלחמות בדרך ולא מעט טינופים בתקשורת, אבל היי, לפחות עכשיו הם יכולים לצאת לדייטים, למצוא זוגיות חדשה ולהתחיל את פרק ג' או ד' - מי סופר, מבלי שאף אחד ישפוט אותם או ימתח עליהם ביקורת, "שני ההורים מתמקדים במה שטוב לילדים שלהם", סיפר מקורב לשניים.

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
רווקים נחשקים/GettyImages

כזכור, פיט הכיר את ג'ולי בזמן שהיה נשוי לג'ניפר אניסטון, ממנה התגרש על מנת להיות עם אהבתו החדשה. השניים החלו לצאת ב-2005, וב-2006 כבר נולדה בתם הראשונה. לאחר שנתיים, הביאו השניים לאוויר העולם זוג תאומים, ובנוסף, אימץ הזוג עוד שלושה ילדים.

וואלה! סלבס לא מתגרשת לפני שהיא קורעת לגזרים את הסכם הממון וסוחטת מבעלה את כל הכסף.

בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
מעניין אם הוא זרק עליה נעל?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully