וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט והבן שלו עדיין לא מדברים

16.7.2020 / 10:13

למרות שההורים שלו החליטו ללכת לבית המשפט וליישב ביניהם את העניינים, נראה שמדוקס - הבן הבכור והמאומץ של בראד פיט - עדיין לא מוכן לדבר עם אביו מאז הוויכוח הסוער בין הוריו במהלך טיסה פרטית. וואלה! סלבס שלום בית

ספלאש

את הגירושים האלו נראה שאין אחד בהוליווד שלא מכיר - אחרי הכול מדובר באחד הזוגות היותר בולטים שידעה תעשיית הבידור בשנים האחרונות, ככה זה כשבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מחליטים להתגרש אחרי 11 שנים ושישה ילדים מאומצים וביולוגים בעקבות החשש של אנג'י שבעלה לא מעניק חינוך ראוי לילדים כמו כן גם בעקבות בעיית האלכוהול והסמים שלו.

בראד פיט. GettyImages
אמא או אבא? בראד, מדוקס ואנג'לינה/GettyImages

אך נראה שאחרי 4 שנים מפרכות, השניים הצליחו להגיע להסכם גירושים שמתאים לשניהם, אלא שכעת - הדיונים נדחים בעקבות וירוס הקורונה והעובדה שאי אפשר לנהל דיונים בבתי המשפט. אבל אם חשבתם שהכול יציב במשפחה המורכבת הזו, אז כעת מדווח הצהובון "US WEEKLY" כי מדוקס, בנם הבכור של הזוג, עדיין לא מדבר עם אביו ולא מוכן להיפגש איתו, "מערכת היחסים הזו ממשיכה לא להתקיים", סיפר מקורב לזוג והסביר כי מאז הוויכוח שהיה להוריו במטוס הפרטי, מדוקס ניתק כל קשר עם אביו.

עוד בוואלה!

בראד פיט בראיון פרידה ראשון: "הגירושים היו כמו מוות"

לכתבה המלאה
בראד פיט. GettyImages
בימים טובים יותר. בראד ומדוקס/GettyImages

לעומת זאת, היחסים בין פיט לשאר ילדיו הולך ומשתפר, "בראד נפגש עם הילדים ומאוד מעורב בכל הקשור לחייהם", סיפר אותו גורם, "זה לקח להם הרבה זמן והמון שעות של טיפול משפחתי להגיע לנקודה הזו. הילדים הצעירים מבקרים בין שני הבתים ובראד אוהב לבלות כמה שיותר זמן במחיצתם".

וואלה! סלבס לא מדברת עם אבא שלה מאז שהוא שכב עם האקס של הגרוש שלה.

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
פעם הם היו משפחה מאושרת/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully