וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המארחת חושפת את הכוכבות: "קיילי ג'נר השאירה טיפ עלוב וקנדל קרה ומנוכרת"

6.8.2020 / 0:01

דוגמנית ומארחת לשעבר במסעדות היוקרה דירגה ברשת את הכוכבים שסעדו אצלה וחשפה שקיילי ג'נר התקמצנה על הטיפ, אחותה קנדל הייתה "קרה" לצוות, היילי בולדווין-ביבר פשוט לא נחמדה ולעומתן דווקא האחיות חדיד וביונסה השאירו את הרושם הטוב ביותר. וואלה! סלבס פותחת חשבון

מלצרית לשעבר נותנת ציונים להתנהגות של הכוכבים אותם שירתה במסעדה/@JuliaCarolan

הדוגמנית ג'וליה קרולן בת ה-23 הפכה לכוכבת טיקטוק לאחר שהחלה ללכלך על הסלבס שסעדו במסעדות היוקרה בהן עבדה בעבר כמארחת. היא סיפרה שקיילי ג'נר התקמצנה על הטיפ, שאחותה קנדל הייתה קרה ומנוכרת, שקמרון דאלאס היה דורשני ומתנשא ושניק ג'ונאס היה "רגיל". היא גם לא פרגנה להיילי בולדווין-ביבר שבעצמה פרסמה התנצלות על התנהגותה המבישה. אל דאגה, לקרולן היו גם כמה דברים טובים להגיד על כמה מהסלבס שהתארחו אצלה, כמו למשל על המלכה ביונסה, אבל בואו נתחיל עם הלכלוך - כי זה החלק הכי מעניין.

קרולן עבדה בכמה מהמסעדות הטרנדיות של מנהטן. היא עבדה עשרה חודשים כמארחת במסעדה נחשבת מקבוצת TAO ואחר כך עוד עשרה חודשים במסעדה נובו דאונטאון. בסרטון החשיפה הראשון שלה, שזכה ל-11.3 מיליון צפיות בטיקטוק, לכלכה המתוקה על האחיות קיילי וקנדל ג'נר. היא הכפישה את קיילי כשסיפרה שהיא השאירה טיפ של 20 דולר בלבד על חשבון של 500 דולר, כלומר 4% טיפ. היא אמרה שקיילי הייתה מנומסת אך קמצנית כשזה הגיע לטיפ ונתנה לה את הציון המביך 2 מתוך 10. "היא הייתה בסדר אבל נתנה טיפ של 20 דולר על חשבון של 500 דולר. תעשו עם המידע הזה מה שאתם רוצים", היא אמרה בסרטון.

אחותה, קנדל ג'נר, קיבלה ציון טיפה יותר גבוה (4/10) וקרולן סיפרה שקנדל הייתה מאוד קרה אליה ואל יתר הצוות. "זו עוד אחת שלצערי לא הייתה לי את החוויה הכי טובה איתה", היא סיפרה, "היא הייתה מגיעה אלינו הרבה ותמיד הייתה די קרה אל הצוות. בדרך כלל יש מישהו שמדבר בשמה והיא לא מדברת ישירות עם הצוות. מחמת הספק, נאמר שהיא ביישנית".

המארחת מעניקה ציון לקיילי ג'נר. TIKTOK, צילום מסך
הדוגמנית והמארחת ג'וליה קרולן מעניקה ציון נמוך לקיילי ג'נר/צילום מסך, TIKTOK

משם עברה קרולן לדבר על היילי בולדווין, אליה התייחסה כ"גברת ביבר". היא סיפרה כי פגשה את הדוגמנית בת ה-23 הנשואה לג'סטין ביבר מספר פעמים. "בכל פעם שפגשתי אותה היא לא הייתה נחמדה", היא סיפרה, "אני באמת רוצה לחבב אותה, אבל אני חייבת לתת לה 3.5 מתוך 10. סליחה". בולדווין נתקלה בסרטון ובחרה לפרסם התנצלות. היא אמרה: "נתקלתי בסרטון הזה ורציתי לבקש סליחה אם אי פעם נתתי לך הרגשה שלילית או נהגתי בגישה לא נעימה. זו מעולם לא הייתה הכוונה שלי".

הדוגמנית והמארחת ג'וליה קרולן לא מפרגנת גם  להיילי בולדווין. TIKTOK, צילום מסך
קרולן לא מפרגנת גם להיילי בולדווין/צילום מסך, TIKTOK

היילי בולדווין ביבר מתנצלת

בסרטון שני, חשפה המארחת פרטים נוספים על ידוענים אותם פגשה במסגרת עבודתה, כמו קמרון דאלאס וניק ג'ונאס. לכוכב הרשת קמרון דאלאס היא העניקה את הדירוג 4/10 על היותו "דורשני ומתנשא". היא סיפרה: "הייתה לי חוויה גרועה איתו. הוא והחבר שלו התקשרו אחרי שסגרנו והתעקשו על שולחן. הוא שלף לרגע את כרטיס 'את יודעת מי אני, נכון?'. הוא היה גס רוח". על האח ג'ונאס היא סיפרה שהיה "נורמלי ורגוע". היא אמרה: "הוא הגיע למסעדה עם חברים. לא היה לי הרבה מה לומר עליו, אבל הוא באמת נראה כמו טיפוס נחמד". היא פרגנה והעניקה לו את הציון 8 מתוך 10.

צפו בסרטון הראשון:

@juliacarolann

These are just my personal experiences, pls take with a grain of salt ? xo ##greenscreen ##manhattan ##fyp ##foryoupage ##celebrity ##rating ##newyork

♬ OUT WEST - JACKBOYS & Travis Scott

נעבור למחמאות

קרולן הבהירה שהיא לא פה רק כדי ללכלך על הסלבריטאים אלא גם לפרגן כשצריך. באחד הסרטונים שלה היא פרגנה בענק לשחקן ג'וש פק. היא נתנה לנו את הציון המושלם 10 מ-10 ואמרה: "זה היה הסלבריטאי הנחמד ביותר שהכרתי. הוא ביקר עם אשתו פייג' אובראיין לצהריים והיה מאוד ידידותי".

היו לה גם רק דברים טובים להגיד על האחיות הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד, שגם להן נתנה את הציון 10 מתוך 10. היא סיפרה: "הן היו אדיבות במיוחד וידידותיות לצוות, שזה דבר נדיר לצערי אצל מפורסמים".

והנה סרטון ההמשך:

@juliacarolann

Ask and you shall receive...PART 2‼️ (a friendly reminder that these are just my personal experiences, no hate xo) ##manhattan ##celebrity ##fyp

♬ Hood Baby - Kbfr
המארחת מפרגנת לג'יג'י ובלה חדיד. TIKTOK, צילום מסך
10 מתוך 10 לג'יג'י ובלה חדיד/צילום מסך, TIKTOK

דה לאקי גירל זכתה גם לארח את ביונסה ונתנה לה את הציון המטורף 10,000,000 מתוך 10. היא אמרה שהיא השאירה עליה את הרושם הטוב ביותר מבין הסלבס שפגשה. על אף שלא דיברה יותר מדי עם המלכה בי, היא השיבה אותה ואת בעלה ג'יי זי בשולחן וכשאלה עזבו, היא סיפרה, "היא דאגה להביט לי בעיניים, לשלוח לי חיוך גדול ולהגיד תודה. היא יפהפייה".

וואלה! סלבס עבדה בעברה כמארחת ופוטרה אחרי שסירבה להשיב למי שלא פרגנו לה על הלוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully