וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביונסה היא אפילו לא אפרו-אמריקנית. היא איטלקייה": מועמד לקונגרס משמיע טענות קשות נגד ביונסה

8.7.2020 / 0:02

אמרו עליה שהיא זייפה את ההיריון, שהיא חברה באילומינטי, שהיא הטילה כשפים על אנשים ושהיא למעשה נפטרה כבר לפני עשור. כעת, קווין ביונסה שוב נכללת בתיאורית קונספירציה מלוכלכת - כשהפעם זה מגיע ממועמד לקונגרס האמריקאי שטוען שהיא בכלל לא שחורה. וואלה! סלבס זועמת

בווידאו: סולאנג' נואלס דוחפת את ביונסה על הבמה בפסטיבל קואצ'לה (יוטיוב)

בסרטון - ביונסה מופיעה בעצרת תמיכה בהילרי קלינטון. הכל בגלל האילומינטי

מי בכלל מעז להתעסק עם המלכה הבלתי מעורערת, הגברת ביונסה ג'יזל נואלס-קרטר? האמת שהופתענו. בעוד תיאוריות קונספירציה זדוניות אחרות הופצו בידי כל מיני אנשים שעצם קיומם אינו חיוני לאף אחד, הפעם מי שהחליט לצאת נגד הזמרת הוא לא אחר ממועמד לקונגרס, אדם רציני שהעם אמור לסמוך עליו שייצג אותו בכבוד. הדיסוננס הזה נוצר כשקיי.וו מילר, שרץ לייצג את מחוז 18 של פלורידה בבחירות לקונגרס שייערכו בנובמבר, צייץ בשבת האחרונה כי זוכת 24 פרסי הגראמי, ביונסה (חולים לך על התחת), היא "אפילו לא אפרו-אמריקנית". לדבריו, ביונסה היא למעשה איטלקייה שמנסה להיות אפרו אמריקנית כדי לקדם את האג'נדה של המיעוט השחור במדינה.

מילר צייץ בטוויטר על הקשר בין ביונסה למשטר ה"דיפ סטייט" של ג'ורג' סורוס. על פי תיאוריות הקונספירציה של תנועת ה-QAnon, ישנה קבוצה של אנשים פרטיים, בעלי הון וכוח ששולטים במדינה, בנשיא ובבית הנבחרים וקובעים דברים המתיישבים אך ורק עם האג'נדה שלהם. בין היתר פעילים שם משפחת אובמה, הקלינטונים וג'ורג' סורוס במטרה לקדם אג'נדה של מיעוט שחי בארה"ב. מילר צייץ בפוסט: "היא מזייפת את היותה אפרו-אמריקנית בשביל החשיפה. שמה האמיתי הוא אן מארי לאסטרסי. היא איטלקייה. כל זה הוא חלק מהאג'נדה של 'הדיפ סטייט של ג'ורג' סורוס' עבור תנועת 'חיי שחורים חשובים'". בסוף הציוץ, הוא כתב: "ביונסה, ראי הוזהרת!".

הציוץ השערורייתי שלו:

ביונסה גלובוס הזהב. אינסטגרם, צילום מסך
מה רוצים ממנה?! ביונסה בגלובוס הזהב/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף לטענה חסרת הבסיס הזאת, מילר טען כי האם לשלושה, הנשואה לראפר ג'יי זי, יצרה "מסר מקודד סודי לגלובליסטים" בלהיט שלה "Formation". הוא כתב בציוץ נפרד: "השיר באופן ברור מוכיח שהיא הייתה אחוזת דיבוק וכי היא סגדה לשטן בכנסיות שלו שנמצאות באלבמה ולואיזיאנה". הוא סיכם זאת באומרו שהיא "שומרת סמלים שטניים בתיק שלה", דבר שלכאורה נרמז במילות השיר שלה: "I got a hot sauce in my bag, swag".

ביונסה סוגדת לכנסיות השטן? הציוץ של מילר:

המועמד לקונגרס קיי.וו מילר. טוויטר, צילום מסך
האיש וההזיות. המועמד לקונגרס קיי.וו מילר/צילום מסך, טוויטר

מילר יצא גם נגד הזמרת האגדית משנות ה-90, פטי לבל - וקרא לה "בובה גלובליסטית נוספת של האילומינטי". לאחר מכן הוא הצביע על מילות השיר שלה משנת 1991, "Somebody Loves You Baby (You Know Who It Is)" וציטט: "אני תחת הכישוף שלך/ אני לא רוצה להשתחרר/ אתה יכול להפוך אותי לעבד/ אני סוגדת לך ורק לך / אני מבטיחה לך את אהבתי לנצח". הוא שאל: "בפני מי היא מתוודה? למולך? לוציפר? למי?". הוא המשיך לצייץ על הדיפ סטייט, ג'פרי אפשטיין, הקלינטונים ועוד דמויות רבות הקשורות לתיאוריות קונספירציות אמריקניות כאלה ואחרות.

מן הסתם רבים הזדעזעו מהציוצים שלו. "אתה רץ לקונגרס ומה שעשית זה לצייץ בדיחה של איזה חובב מדע בדיוני כעובדה??? שכחת להוסיף את החלק הבדיוני בו אריאנה (גרנדה) היא הבת שלה וליידי גאגא היא אחותה", כתב אחד והוסיף צילום מסך של מקור המידע ממנו כנראה שאב מילר את הרעיון.

מפה הוא שאב את ההשראה?

אחד אחר כתב: "אנחנו מוקפים באידיוטים והם אפילו רצים לקונגרס". אדם נוסף הבהיר: "זה אדם אמיתי שרץ לקונגרס. זה לא משתמש פארודי. זה לא ילד בן 12. זה מבוגר אחראי שמנסה למשול עלינו. איך לעזאזל הגענו לזה?"

כמובן שיש טענה שהציוצים האלה מזויפים וכי החשבון של מילר נפרץ, אך עם זאת, מילר פרסם בעבר הודעות דומות עבור הקמפיין שלו ב-GoFundMe, כמו גם בעמוד הפייסבוק שלו. הוא גם פרסם סרטונים שלו מדבר על הרעיונות עליהם הוא צייץ. הציוצים גם עדיין מופיעים בעמוד שלו ומילר אפילו הדגיש שהוא אינו מתלוצץ ושאל אם האנשים שמבקרים אותו האם עדיין הולכים לישון בלילה כ"שאמא שלהם מכסה אותם".

ועוד תגובות:

מה היא לא עברה, זאתי

גיף ביונסה. Giphy
גיף ביונסה/Giphy

לא פלא שהבחור התנפל על ביונסה. ברשת רצות אינספור תיאוריות קונספירציה מגוחכות עליה. אחת המתופפות לשעבר שלה, המוזיקאית קימברלי תומפסון, האשימה אותה בכישוף וטענה שהיא הייתה נכנסת לגוף של אנשים אחרים כדי לצפות בה עושה סקס. היא גם האשימה אותה בכך שרצחה את החתולה שלה ודרשה צו הרחקה נגדה. תומפסון, שעבדה עם ביונסה במשך 7 שנים, טענה שהיא פתחה בקמפיין הטרדות נגדה והשתמשה ב"קסם אפל" וב"כישוף קסמים של התעללות מינית", כך עולה מהתביעה שהגישה נגדה. היא גם טענה שביונסה הייתה מעורבת בפרקטיקות של כישוף "קיצוני" ושהיא מילכדה את הניידים שלה ושלטה בכספיה. השופט דחה את בקשת תומפסון לצו הרחקה זמני.

קימברלי תומפסון, המתופפת לשעבר של ביונסה. פייסבוק, IMBERLY THOMPSON, צילום מסך
קימברלי תומפסון, המתופפת לשעבר של ביונסה/צילום מסך, פייסבוק, IMBERLY THOMPSON

ביונסה ובעלה ג'יי זי נקשרו גם לאילומינטי, קבוצה שבמקור פעלה במאה ה-18 ונוסדה ע"י הפרופסור למשפט קאנוני, אדם וייסהאופט, שתפקדה אז כדי לאתגר את השקפותיה של הכנסייה הקתולית ומתפקדת לכאורה כיום כאגודה סודית השולטת בעולם באמצעות ממשלות ותאגידים. היו מי שטענו שביונסה סימנה את סמלו המשולש של האילומינטי פעמים רבות בפומבי, כולל במהלך הופעתה בסופרבול ב-2013. עוד הם טענו כי הקליפים של ביונסה מלאים ברמזים לכך ושמשמעות השם של בתה, בלו אייבי, הוא: "נולד לחיות לצד השטן, הצעירה ביותר באילומינטי".

אפילו פוסט ההיריון המפורסם של ביונסה עם התאומים רומי וסר, שפורסם לפני 3 שנים, שימש כ"הוכחה" למעורבותה באילומינטי. איך? היא שיתפה את הפוסט ב-1 בפברואר 2017, כשפברואר (2) ו-2017 הם מספרים ראשוניים וגם את ה-1 אי אפשר לחלק בשום מספר. מספרים ראשוניים הם אובססיה ידועה של חברי האילומינטי. כמו כן, בתמונה היא נראית כורעת על ברכיה בצורת פירמידה, שהיא סמל מפתח של הקבוצה, כי שליטי האילומינטי מאמינים שהם נמצאים בראש הפירמידה והאנשים הרגילים בתחתית שלה. עם זאת, שנה קודם לכן הכחישה ביונסה כל מעורבות לאגודה הזאת, כשהזכירה את שמם לרעה בלהיט שלה "Formation", כן זה שמילר אובססיבי לגביו.

ביונסה עושה את סמל האילומינטי בהופעתה בסופרבול?

ביונסה עושה לכאורה את סמל האילומינטי בהופעתה בסופרבול. טוויטר, צילום מסך
ביונסה עושה לכאורה את סמל האילומינטי בהופעתה בסופרבול/צילום מסך, טוויטר

ובקליפ שלה?

ביונסה והאילומינטי. יוטיוב, צילום מסך
ביונסה והאילומינטי/צילום מסך, יוטיוב

וכמובן תמונת ההיריון המפורסמת:

אילומינטי. ShutterStock
סמל הפירמידה של האילומינטי/ShutterStock

עוד טענו בעבר שהיא זייפה את ההיריון שלה עם בלו אייבי ולמעשה השתמשה בפונדקאית. זו הייתה כוכבת הריאליטי מרני סימפסון, כיום בת 28, שזעזעה את המעריצים עם הטענות שהעלתה בפני מגזין "סטאר" ב-2017. היא אמרה: "אני אובססיבית לגבי תיאוריות קונספירציה. אני לא מאמינה שביונסה באמת ילדה את בלו אייבי. יש תמונה בה נראה שהבטן של ביונסה מתקפלת. זה בהחלט היה מזויף".

הבטן "המתקפלת" של ביונסה שהולידה שמועות

הבטן המתקפלת של ביונסה. טוויטר, צילום מסך
הבטן המתקפלת של ביונסה/צילום מסך, טוויטר

גם אמרו עליה שהיא נפטרה בשנת 2000 או בעשור האחרון ומאז נעשה שימוש בכפילות שלה. חובבי קונספירציות החלו להציג תמונות השוואה בין "ביונסה של פעם" ל"ביונסה של היום" וכינו את זו הנוכחית כשיבוט לא מוצלח שלה. עם זאת, ביי הכחישה זאת ואמרה שבהופעות יוצאת ממנה האלטר-אגו שלה, סשה פירס, ולכן היא לא אותה "ביונסה" שכולם מכירים מאחורי הקלעים.

ביונסה והכפילה שלה? עוד שמועה מטופשת

ביונסה והכפילה שלה?. פייסבוק, צילום מסך
ביונסה והכפילה שלה?/צילום מסך, פייסבוק

שמה של ביונסה נקשר בעוד כמה שמועות מגוחכות, כמו אחת שטענה כי היא מבוגרת יותר ב-7 שנים מגילה האמיתי, שאחותה סולנג' נואלס היא בעצם הבת שלה ושהיא דרשה מבנות הדסטניז צ'יילד לשנות את שמן כדי ששמה יבלוט.

וואלה! סלבס ממציאה על עצמה שמועות זדוניות רק כדי שאנשים יתייחסו אליה. כולן, אגב, התבררו כנכונות.

זה השיר שחושף הכל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully