וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישה המוגזמת של ביונסה בטקס לזכר קובי בריאנט

25.2.2020 / 11:24

הדיווה המפורסמת עלתה להופיע בטקס האשכבה של הכדורסלן הידוע ובתו, שנהרגו בתאונת מסוק, אבל הצליחה לעצבן לא מעט עיתונאים וצלמים. הכל כי ביונסה הציבה דרישה הזויה ולא ברורה. וואלה! סלבס חשה את עצמה

ביונסה. אתר רשמי, אתר רשמי
דיווה יש רק אחת. ביונסה/אתר רשמי, אתר רשמי

העולם כולו הזיל אתמול (ב') דמעה כשצפה בטקס האשכבה של אחד הכדורסלנים הכי גדולים של כל הזמנים - קובי בריאנט - שנהרג ביחד עם בתו, ג'יג'י, בתאונת מסוק בשמי לוס אנג'לס. אל הטקס המרגש, בו נשאה נאום קורע לב גם אשתו של בראינט, הופיעו ביונסה, אלישיה קיז וכריסטינה אגילרה, כשבקהל ישבו חברים קרובים של השחקן ביניהם: ג'ניפר לופז, הקרדשאינ'ז ופאולה עבדול.

ביונסה. אתר רשמי, אתר רשמי
אישרה את כל התמונות/אתר רשמי, אתר רשמי

בזמן שכולם צפו בדיווה עם הקול המדהים שרה לזכרו של הכדורסלן המנוח, מאחורי הקלעים התרחשה דרמה לא קטנה כשצלמי הפפראצי, שסיקרו את האירוע, ביקשו לצלם את המלכה בי - אך זו הציבה אולטימטום כי היא לא מוכנה שיצלמו אותה.

"זה כל כך מעליב כלפי המשפחה של קובי והמעריצים שלו", אמר גורם בהפקת האירוע, "ביונסה כל כך שולטת בתדמית שלה - היא בדרך כלל מרשה לשחרר רק קומץ קטן של תמונות שלה - אז אף צלם בטקס האשכבה של קובי הורשה לצלם אותה. באמת? בטקס אשכבה? אפילו המשפחה של מייקל ג'קסון לא עשתה את זה".

עוד בוואלה!

איפה הרוטב החריף? ביונסה, ג'יי זי והילדים בפיקניק על החוף

לכתבה המלאה
ביונסה. אתר רשמי, אתר רשמי
עצבנה את הצלמים/אתר רשמי, אתר רשמי

מספר שעות לאחר סיום הטקס, שחררו אנשיה של הדיווה הבינלאומית מספר תמונות מאוד מחמיאות שלה וביקשו מהאתרים מעבר לים להשתמש בהן, אך נראה שהנזק התדמיתי כבר נעשה והאתרים יצאו נגד הדיווה ולא נשארו חייבים.

וואלה! סלבס לא מאשרת שיצלמו אותה עם בגדים.

ביונסה. אתר רשמי, אתר רשמי
ככה לא מתנהגים/אתר רשמי, אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully