וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הרוטב החריף? ביונסה, ג'יי זי והילדים בפיקניק על החוף

וואלה! סלבס

13.8.2019 / 11:09

מי אמר שרק אתם מחפשים תעסוקה עבור הילדים בחופש הגדול? גם זוג סופר מפורסם כמו ג'יי זי וביונסה צריכים לבדר את הילדים במהלך הקיץ, כך שאין פלא שכולם נתפסו בזמן בילוי משפחתי מלא בחול. וואלה! סלבס לימונדה

ביונסה וג'יי זי בפיקניק בחוף הים. splash
"ילדודס רוצה חטיף? יש לי בתיק!". ביונסה על החוף/splash

חודש אוגוסט המיוזע מביא איתו צרות (טובות) חדשות עבור ההורים: איך לעזאזל יעסיקו את הילדים שסיימו את הקייטנה, במשך הימים והשבועות הארוכים, החמים והחופשיים? אז זהו, שהצעת ההגשה לבילוי לוהט של ביונסה ובעלה הראפר ג'יי זי, נחמדה מאוד וכוללת בסך הכל צילייה, שמיכה משומשת, בגדי ים, מקדם הגנה, צידנית מלאה באוכל בריא וכובעים. ממש פאן בלי כסף, כמעט.

רכלו על הפיקניק של ג'יי זי וביונסה באינסטוש

ביונסה וג'יי זי בפיקניק בחוף הים. splash
פאן משפחתי. בי וג'יי זי עם התאומים רומי וסיר קרטר/splash

קווין בי (37) וג'יי (49), נתפסו בעדשת הפפראצי לתיעוד משפחתי נדיר אתמול (ב'), על חוף הים באזור ההמפטונז היוקרתי שבצפון ניו יורק - כשהם מעבירים כמה שעות מול הגלים יחד עם כמה חברים, פלוס הילדודס התאומים שלהם, רומי וסיר קרטר. לא, אין זכר לבת הגדולה בלו אייבי, במהלך הרגעים המשפחתיים האלה.

עוד בוואלה!

חצי חינם? ביונסה נתפסה קונה בסופרמרקט הכי זול

לכתבה המלאה

ואיך הדיווה עורכת פיקניק על החוף? בסטייל: בעוד שג'יי זי שיחק פוטבול עם הילדים, בי השתעשעה תחת המחסה עם התינוקות בני השנתיים (שנראים ממש כמו אחותם הגדולה כשהייתה בגילם) - כשהיא חמושה במשקפי שמש, פראו נמנומר וכובע רחב שוליים. על תקן מזון הגורמה שהוגש למשפחה המעושרת ונשלף מצידניות וסלסלת קש ענקית: שקית חטיפי צ'יפס וצ'יטוס, ענקית שכולם שם כרסמו. קסם.


וואלה! סלבס מבלה את ימי הקיץ בעירום, לכן נאסר עליה לצאת מהבית עד לסוף חודש אוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully