וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבות הגדולות בעולם השתתפו בקרב כלבות אלים וקורע במיוחד

8.5.2020 / 0:03

מקמרון דיאז ועד מרגו רובי - הכוכבות הגדולות התאספו לאתגר בו הן מכות את המצלמה ואת הכוכבת הבאה בתור ויצרו קליפ מרתק ומעניין במיוחד, כשהן מבטיחות ליצור אחד נוסף בקרוב מאוד. וואלה! סלבס שלום ושלווה

Zoë Bell

אחד הדברים שהתרגלנו לראות בעקבות משבר הקורונה והסגר שהשאיר את רוב אוכלוסיית העולם בבית, הוא אתגרים מסוגים שונים ברשתות החברתיות. אבל כנראה שהאתגר עם השם Boss B*tch Fight challenge הוא כזה שעוד לא ראיתם.

באתגר הנחמד עם האלמנט האלים נראות כוכבות על רבות כשהן כביכול חובטות זו בזו דרך מסך המצלמה. בתחילה הן חוטפות את המכה מהמאתגרת, מתאוששות, חובטות במצלמה והאתגר מתקדם וממשיך על פני כוכבות רבות.

צפו בקרב המלא - ונראה כמה כוכבות תצליחו לזהות

מי שהחלה באתגר היא השחקנית והפעלולנית זואי בל, שכמו כולנו השתעממה בבידוד. זואי בת ה-41 השתמש באינסטגרם כדי ליצור את האתגר בו היא נראית משתעממת ואומרת שהיא "רוצה לשחק עם החברים שלה". אז היא נעצרת וכביכול בועטת במצלמה שמצלמת אותה, ומתחילה את השרשרת. השחקנית מניו זילנד, שכיכבה בין היתר בקיל ביל וג'אנגו ללא מעצורים צירפה לא מעט שמות גדולים לאתגר ביניהם דרו ברימור, קמרון דיאז, מרגו רובי וזואי סלנדה. . באחד החלקים היפים נראית הכוכבת פלורנס פיו כמעט פוגעת במצלמה עם בקבוק יין, לפני שהיא מחליטה שאסור לבזבז אותו.

אחרי שכל כך הרבה כוכבות השתתפו באתגר, הוא נערך לסרטון בן 5 דקות, כשזואי נותנת את הקרדיט ליוצר הסרטים ג'ייקוב הרן על חיבור הקליפים. אחרי שסיימה את הוידאו כתבה זואי באינסטגרם: "הנה זה, זה התחיל משעמום ונגמר עם אחד הדברים המגניבים". בסיום הסרטון נראית הזמרת קייטי טונסטאל, ששירה The Healer מושמע במהלך הסרטון, יושבת על אסלת שירותים ומנגנת בגיטרה. זואי וטונסטאל שוקלות לבצע אתגר נוסף מסוג זה בשבוע הבא גם כן.

האתגר של וואלה! סלבס לימים הקרובים: לא ללכת מכות עם אנשים שהולכים עם מסיכה על הסנטר.

עוד בוואלה!

אם נועה תשבי מנקה את הבית, ברור שזה כולל כפפות ומחשוף עמוק

לכתבה המלאה

פספסתם? הנה סקרלט ג'והנסון

ומרגו רובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully