וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכלוכים על ליאה מישל ממשיכים והכפילה שלה חושפת: "היא קראה לי מכוערת"

11.6.2020 / 0:01

אחרי שסמנתה מארי ווייר, אלכס ניואל והת'ר מוריס שיתפו על הגיהנום שעברו בעבודה לצד כוכבת "Glee", ליאה מישל - כפילתה חושפת השבוע בפוסט ההתנצלות של מישל שהיא קראה לה מכוערת וקורי מונטית' המנוח יצא להגנתה. וואלה! סלבס זורה מלח

באדיבות YES

בווידיאו: קליפ מתוך הסדרה Glee בכיכובה של ליאה מישל

עדויות נוספות נגד כוכבת "גלי", ליאה מישל, ממשיכות להיערם על שולחננו הווירטואלי בימים האחרונים, כשציוץ הסליחה שלה רק הדליק נורות אדומות אצל כמה עמיתים פגועים לשעבר - כולל כפילתה של השחקנית, מוניקה מוסקטוב, שסיפרה שהיא ללא בושה קראה לה מכוערת מול כולם.

נתחיל בתקציר הפרקים הקודמים לאלו שפספסו. ליאה מישל צייצה פוסט תמיכה במחאה נגד הגזענות בארה"ב סביב רציחתו של ג'ורג' פלויד בו כתבה: "זה לא הגיע לג'ורג' פלויד. זה לא היה מקרה בודד וזה חייב להסתיים כאן". כמו גל גדות שספגה אש על פוסט ההזדהות שלה כשבמקביל התעלמה ממחאת יוצאי אתיופיה בישראל - גם מישל הצליחה להעיר את המתים בציוץ הקצר שלה, רק שהיא לעומת גדות, קברה הרבה מאחוריה.

סמנת'ה מארי וור, שחקנית כהת עור ששיחקה לצד מישל בעונה השישית של "גלי", ראתה צביעות בפוסט התמיכה שלה ושיתפה את החוויה הקשה שעברה כשעבדה לצידה: "זוכרת שהפכת את ההופעה הטלוויזיונית הראשונה שלי לגיהנום? אני חושבת שאמרת לכולם שאם הייתה לך את ההזדמנות היית 'מחרבנת לי בתוך הפאה', לצד עוד מיקרו-אגרסיות טראומתיות שגרמו לי לפקפק בקריירה שלי בהוליווד". פוסט התגובה שלה עודד שחקנים נוספים ועובדי הפקה, לא רק כהי עור, להתוודות ולחשוף את ההתנהגות האכזרית של מישל כלפיהם, אך לפני שנציג בפניכם את כל העדויות - ויש לא מעט כאלה - נתייחס רגע להתפתחויות האחרונות בפרשה.

ליאה מישל. GettyImages
ליאה מישל/GettyImages

סמנת'ה מארי וור על ליאה מישל: "אמרת שאם הייתה לך ההזדמנות, היית 'מחרבנת לי בתוך הפאה'"

הציוץ המלא של סמנת'ה מארי:

השבוע, מוניקה מוסקטו, שלוהקה ב-2009 כדי לשמש ככפילה של ליאה מישל במהלך אירוע הבכורה של "גלי", סיפרה שהכוכבת קראה לה מכוערת. בתגובה לפוסט ההתנצלות של מישל - שתכף נגיע גם אליו - כתבה מוסקטו: "בספטמבר 2009 הוזמנתי לאירוע ההשקה של גלי בתיכון. הם שכרו כפילים של הסדרה כדי שיופיעו במסיבה ואני הייתי הכפילה של רייצ'ל ברי. לא ידעתי שהדמות שלי היא הדמות הראשית ולא הכרתי את מי שמגלמת אותה. כשהשחקנים הגיעו לאירוע וגילו שיש כפילים שלהם, ליאה חיפשה אותי. כשהיא ראתה אותי היא אמרה לי בפנים: 'או מיי גאד!, האם הם יכלו למצוא מישהי יותר מכוערת ממנה?'". מוסקטו סיפרה שכאשר קורי מונטית' המנוח - ששיחק לצד מישל ובהמשך גם ניהל עמה מערכת יחסים - הבחין בפרצוף העצוב שלה, הוא "ניגש אליי ואמר לי 'אל תקשיבי לה, היא רק מקנאה. את מהממת'. לעולם לא אשכח את זה".

מוניקה מוסקטו

השחקן קורי מונטית'. AP
השחקן המנוח קורי מונטית’ ניגש לעזרתה: "אל תקשיבי לה, היא רק מקנאה. את מהממת"/AP

בחזרה לפוסט ההתנצלות: ליאה מישל, שנמצאת בימים אלו בהיריון מתקדם, צייצה את התנצלותה, מבלי להתייחס באופן נקודתי להאשמה כזו או אחרת. היא כתבה: "אני לא זוכרת שאמרתי את הדברים האלו ומעולם לא שפטתי אנשים לפי הרקע או צבע העור שלהם, זו לא הנקודה. מה שחשוב זה שבבירור פעלתי בדרכים שפגעו באנשים אחרים. בין אם זה היה המקום או נקודת המבט המיוחסת שלי שגרמה לי להיתפש כלא רגישה או כמגעילה לפעמים ובין אם זה נבע מחוסר בגרותי או שהייתי קשה שלא לצורך". היא הוסיפה: "אני מצטערת על ההתנהגות שלי ועל כל כאב שגרמתי. כולנו יכולים לצמוח ולהשתנות ובהחלט ניצלתי את החודשים האחרונים כדי להרהר בחסרונות שלי". את הפוסט היא סיכמה בכך שהבטיחה ללמוד מהטעויות שלה כדי שתוכל להוות מודל אמיתי לחיקוי עבור הילד שלה.

"ליאה הייתה כל** כלפי רוב האנשים שמדברים עכשיו", סיפר מקור בתעשייה ל-Page Six, "היא אולי לא הבן אדם הכי נחמד בעולם, אבל היא לא גזענית, סקסיסטית או טרנספובית. הייתי אומר שאלה בעיות התנהגות שהיא מתמודדת איתן כיום".

ציוץ התמיכה של ליאה מישל שהתחיל את הבלגאן:

וזו ההתנצלות המלאה שלה:

כפי שציינו, הפוסט של מוסקטו רק הוסיף דלק למדורה שכבר בוערת חזק (מה חזק? שורפת יערות שלמים) בימים האחרונים. לסמנת'ה מארי וור, התווספו עוד שחקנים מעברה של מישל שחשפו רגעים קשים מהעבודה על הסט לצדה. גם חברת Hello Fresh, שמישל שימשה כפרזנטורית שלה, הודיעה כי שיתוף הפעולה עם השחקנית הופסק לאלתר. עם זאת, היו גם שניים שיצאו להגנתה ואחת שגם הצליחה לסלוח. הנה רשימת התלונות המלאה:

הת'ר מוריס

הת'ר מוריס בת ה-33 שגילמה ב"גלי" את דמותה של המעודדת בריטני ס. פירס, סיפרה שמאוד לא היה נעים לעבוד עם מישל: "האם היה לא נעים לעבוד איתה? בהחלט. לאור חוסר הכבוד שהפגינה כלפי אחרים כל הזמן הזה, אני מאמינה שהיה צריך לחשוף אותה".

דאבייר סנל

דאבייר סנל, מוזיקאי שהתארח באחד מפרקי העונה החמישית של "גלי", כתב בתגובה: "את לא נתת לי לשבת בשולחן עם שאר חברי הקאסט כי 'אני לא שייך לשם', לכי לה***** ליאה".

פלסטיק מרטיר

הדוגמנית הטרנסג'נדרית, פלסטיק מרטיר, שיחזרה בשיחה עם הסאן הבריטי את החוויה הקשה שעברה עם מישל בטקס פרסי האמי בשנת 2010: "הייתי בשירותים. לא הכרתי אותה, אבל זיהיתי אותה מהסדרה. שטפתי ידיים והיא עמדה שם עם החברה שלה, צחקה על מה שאנשים לבשו באירוע. ניסיתי לצאת משם, אמרתי לה 'סליחה, אפשר?' והיא הסתכלה על החברות שלה, הסתכלה עליי שוב ואמרה: 'סליחה, אולי לא שמת לב אבל את בשירותי הנשים'. מלהרגיש בעננים, הרגשתי פתאום שאני ליצן בקרקס". עוד סיפרה מרטיר כי באותה תקופה היא הייתה בעיצומו של תהליך לשינוי מין ושדבריה של מישל היו הרסניים עבורה, "אלה דברים מאוד מסוכנים להגיד לאנשים טרנסים. זו הסיבה שיש התאבדויות בקהילה".

אלכס ניואל

אלכס' ניואל שגילם את אדמס, תלמידה טרנסג'נדרית, במשך ארבע עונות - הגיב למעריץ שטען שהשחקנים מטיחים האשמות כוזבות על התנהגותה של מישל: 'אין לנו שום סיבה לשקר 6 שנים אחרי!'

אמבר ריילי

אמבר ריילי, שגילמה את מרצדס ג'ונס במהלך כל שש העונות של הסדרה, חלקה שני גיפים בהם היא מופיעה. באחד היא מרימה את ידה ובשנייה לוגמת תה. התגובה עוררה סערה בקרב המעריצים שראו בכך דרך עדינה של השחקנית להסכים לטענות. מאוחר יותר התראיינה ריילי לעיתונאית דניאלה יאנג וחשפה את הצד שלה: "לא התכוונתי לומר שליאה מישל גזענית. זה לא מה שאני אומרת. אנשים הניחו זאת בגלל מה שקורה עכשיו בעולם. היא גם בהריון ואני חושבת שכולם צריכים להירגע. יחד עם זאת, בתיבת הדואר הנכנס שלי יש המון הודעות משחקנים ושחקניות שחורות שחשפו בפניי את סיפורם והודיעו לי שחוו דברים דומים על הסט לצד שחקניות לבנות, שתמיד מלוהקות לתפקידים הראשיים".

לדבריה, היא עוד לא נחשפה לציוץ ההתנצלות של מישל אך היא לא נוטרת לה טינה: "אני מאחלת לליאה מישל רק טוב. אני מקווה שעובר עליה הריון מדהים. אני מקווה שהיא התבגרה. היא פנתה אליי. עניתי לה וכאן זה נגמר מבחינתי. לא דיברתי איתה שנתיים. אין לי שום שנאה או משהו רע לאחל לה. אני גאה בכך שהיא לא חוששת לומר את האמת".

אמבר ריילי מגיבה בנושא:

אביבה דרשר

כוכבת "עקרות בית אמיתיות של ניו יורק", אביבה דרשר, כתבה בתגובה: "פעם היית מאוד לא נחמדה אליי, אז אני לא מופתעת ממה שאני קוראת. אל תשפטי אחרים לפני שאת מסתכלת במראה".

מליסה בנויסט

כוכבת "סופרגירל", מליסה בנויסט, ששיחקה ב"גלי" ואפילו שרה דואט עם מישל, לא כתבה פוסט תגובה אך עשתה לייק לפוסטים שתיארו את מעשי הבריונות של מישל כלפי חברי הצוות, ביניהם הציוצים של אלכס ניואל ואמבר ריילי.

אביגייל ברסלין

שחקנית "מלכות הצעקה", אביגייל ברסלין, נתפסה גם היא עושה לייקים לכמה מהאשמות נגד מישל, כולל אחת שקראה: "איפה הייתם כל הזמן הזה? כבר שנים שאני אומרת את זה. חשבתי שאני לבד".

איווט ניקול בראון

השחקנית השחורה איווט ניקול בראון צייצה: "כל אדם על הסט חשוב. כל אדם על הסט ראוי לכבוד וזו האחריות של כל שחקן קבוע לגרום לכל אדם שמבקר בביתו להרגיש רצוי. הגישה המזלזלת הזו היא מה שלא בסדר בהוליווד ובעולם".

ג'רארד קנוניקו

שחקן הברודווי ג'רארד קנוניקו, בן ה-30, הופיע כשחקן מחליף בקאסט המקורי של "אביב מתעורר", בכיכובם של מישל וג'ונתן גרוף. הוא כתב: "לא היית אלא סיוט עבורי ועבור יתר השחקנים המחליפים בקאסט. גרמת לנו להרגיש שאנחנו לא שייכים לשם". הוא ציין שמישל או מי מטעמה מחק בהתחלה את התגובה שלו אך הוא פרסם אותה שנית.

אליזבת' אלדריך

אליזבת' אלדריך, ששימשה בצעירותה כשחקנית המחליפה של מישל בהפקת התיאטרון "רגטיים", שיתפה: "היא הייתה פשוט נוראית כלפיי וכלפי האנסמבל. היא השפילה את הצוות, איימה לדאוג לפיטוריהם של אנשים אם היא לא הייתה מרוצה באיזשהו אופן. נהגתי לבכות כל לילה מהדברים המרושעים והמניפולטיביים שהיא הייתה עושה. היא הייתה בת 12. היא הייתה מפחידה".

ג'ורדן פרויט

כוכב "דה וויס" צייץ בשישי: "כולם בהוליווד יודעים שליאה מישל היא אדם נוראי. היא הייתה כל** לכולם. כולנו יודעים את זה... פיהוק. תתקדמו".

אימיה אדוורדס

אימיה אדוורדס, ששימשה גם ניצבת ב"גלי", חיזקה את הטענות: "בחיים לא ראיתי מישהו מתייחס ככה לניצבים, מישהו שיורד לרמה כזו של 'אל תסתכלו עליי, אל תיצרו קשר עין, ג'וקים, הנה הם'", היא סיפרה לסאן הבריטי, "פעם אחת היא ניגשה אליי ותקעה לי גרעפס בפנים, גרעפס חזק. זה אפילו לא היה 'היא בטח לא שמעה'. היא ידעה שהיא תקעה לי גרעפס בפנים. שני אנשים אחרים ראו את זה ואחד מהם אמר 'אומייגד, אני מצטער שהיא עשתה את זה'. אחרי הטייק השני או השלישי היא הלכה לידי ודרכה לי על הרגל ממש חזק. היא גרמה לי לחשוב שאני כלום, אפילו אם היא אמרה בפנים זועפות 'סליחה'".

אדוורדס נשאלה האם לדעתה מישל התנהגה בגזענות והיא השיבה: "זה כבד. לא הייתי שולפת את הקלף הזה, אבל אם היא גזענית, כדאי שהאמת תצא לאור. היא התייחסה אליי כאילו אני כלום, אז אולי".

ג'נט גודלוק

ג'נט גודלוק, ששימשה כניצבת בסדרה "גלי", כתבה: "'מישהו אמר ג'וקים?' ככה היא הייתה קוראת לניצבים בסט של גלי, אבל אנחנו גדלים ולא נשארים ניצבים לנצח".

ג'ף הול

ג'ף הול, ניצב נוסף ב"גליי", הוסיף: "הייתי ניצב בגלי, או כפי שאת קראת לנו, ג'וקים. את זוכרת שהיית נכנסת לקרוואן של מעצב השיער/מייקאפ, רואה שהכיסא שלך תפוס ואז תופסת לבחור שישב על הכיסא את השיער ואומרת 'אתה בכיסא שלי'? זה היה צעד קלאסי שלך".

התומכים:

איקבל ת'בה

כוכב "גלי", איקבל ת'בה, יצא להגנתה של מישל: "הרבה אנשים מניחים שליאה מישל התנהגה אליי בביריונות. תרשו לי להבהיר שזה מעולם לא קרה ואם היא התנהגה לא יפה לחלק מהקאסט, היא התנצלה וזה נפלא. לקרוא לה גזענית זה לא לעניין, בטח שלא בזמנים כאלה".

דין גייר

לדין גייר, שגילם את ברודי ווסטון, בן זוגה של רייצ'ל במשך 14 פרקים, היו רק דברים טובים לומר עליה: "ליאה היא עדיין אחת השחקניות שהיו לי העונג לעבוד איתן. היא מאוד חרוצה ומאוד כיף להיות סביבה".

גם כל מי שעובד עם וואלה! סלבס חושב שזה תענוג לעבוד איתה. נכון, ג'וקים?!?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully