וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל מתכוננת למלחמה... בגווינת' פאלטרו!

3.5.2020 / 16:32

אתם בטח שואלים את עצמכם מה השחקנית ההוליוודית כבר עשתה לדוכסית מסאסקס - שמתכננת לצאת נגדה לקרב של ראש בראש? אז זהו, שגווינת' פאלטרו פשוט עלתה על טריק עסקי שמייגן מרקל רוצה לאמץ. זה הכל. וואלה! סלבס שואוביז

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה/(אינסטגרם)

אומרים שאין עשן בלי אש, אבל האם התדמית שנוצרה לגברת המלכותית מייגן מרקל סביב העולם, בגלל שלל הדלפות מהארמון הבריטי, רכילות ושמועות זדוניות בנוגע להתנהגותה המפוקפקת - בשעה שבה בילתה כחלק ממשפחת המלוכה - מופרכת? כי כעת, כך טוענים, כל מאמציה של הדוכסית מסאסקס מופנים כדי לחסל מטרה חדשה: השחקנית ההוליוודית גוונית' פאלטרו.

מה הבלונדה כבר עשתה לה? אז זהו, שממש בלי כוונה, היא עלתה על רעיון שמכניס הרבה כסף, תורם לתדמית איכותית ומרעננת, שומרת אותך בתעשיית הגלאם, כלומר כל הדברים שמרקל רוצה עבור עצמה בחיים שאחרי הפרישה מתפקיד רשמי בשירות הוד מלוכתה, אליזבת.

רכלו על מייגן נגד גווינת' באינסטגרם

גווינת' פאלטרו, מייגן מרקל. גטי, מערכת וואלה! NEWS
מי נגד מי. גווינת' פאלטרו VS מייגן מרקל/מערכת וואלה! NEWS, גטי

על פי השמועות החדשות בהוליווד, מתברר שרעייתו של הנסיך הארי ואמא של ארצ'י לא נחה מאז שהגיעו ללוס אנג'לס. זאת, כיוון שהיא לא רק נערכת לפתיחה החגיגית המחודשת של הבלוג "The Tig" - אתר הלייף סטייל האישי שלה, שהקימה עוד בתקופה שלה כשחקנית, אלא מרחיבה את פעילותו ונעזרת בימים אלה צוות מומחים סביב הגלובוס כדי להפוך אותו לכלי תקשורת גדול ומוביל, או כפי שהגדירו יודעי דבר "מקור מידע משפיע, שיעורר השראה ברחבי העולם".

עוד בוואלה!

מנותקים? הנסיך הארי ומייגן מרקל חגגו למלכה אליזבת יום הולדת מרחוק

לכתבה המלאה

הבעיה? פאלטרו זוכת האוסקר, מתחזקת כבר שנים את "Goop", אתר לייף סטייל משלה שנחשב לאחד המשפיעים ביותר על חובבים של תחומי הבריאות, תיירות, קוסמטיקה והאופנה, כך שאפילו זכה לסדרת דוקו משלו בנטפליקס. כך שבעוד שהאתר של גווינת' מגלגל המון כסף מפרסום, שיתופי פעולה ואירועים מיוחדים, את הבלוג של מרקל, שחויבה לסגור אותו ב-2017 עם כניסתה למשפחה המלכותית, לא בדיוק זוכרים.

"מייגן אובססיבית לגבי האתר שלה, היא מתכוונת לפתוח חשבון אינסטגרם מיוחד שבו יוכלו לעקוב אחריה ויפנה לאתר, היא רוצה שהמיליונים שגווינת' מרוויחה יגיעו אליה ואל הארי בסופו של דבר, ככה שיעזרו לכלכל אותם בנוחות", גילו רכלנים באל.איי. תירגעו, בנות, יש מספיק מקום לכולם או משהו.


וואלה! סלבס מתחזקת אתר משלה מאז 2001.

גווינית' פאלטרו בתוך עיצוב פרחים בצורת שפתי ואגינה במסיבה של GOOP. GettyImages
אושיית לייף סטייל ואלילה נשית. פאלטרו/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
פרינסס ששה אלי קרב? מרקל/GettyImages
גווינת' פאלטרו, כריס מרטין. GettyImages
היי, גם האקס של גווינת' בריטי! פאלטרו עם כריס מרטין/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
בעלה מאשר את השמועות? הנסיך הארי עם מייגן מרקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully