וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההוא שזקוק לאהבה וההיא שמקופחת: אורן חזן נכנס בכולם אחרי אחרי "האח הגדול"

אמנון גולדמן

13.1.2020 / 14:45

אלה שקראו לו "ליצן" דווקא הרימו לו, אסיף בסך הכל עבד עבורו ועם ניר מ"שוברים שתיקה" ערך שיחה שכמעט שינתה את דעתו. רגע אחרי שהבעיר את הבית המצולם של "האח הגדול", אורן חזן לא נשאר חייב ומודיע: "אסי עזר אכל אותה". צפו. וואלה! סלבס ממלכתית

אורן חזן אחרי שיצא מבית "האח הגדול" (צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי)

לא משנה אם מחבבים אותו או סולדים ממנו, כנראה שאף צופה של העונה הנוכחית של "האח הגדול" לא יכול היה להישאר אדיש לכך שחבר הכנסת לשעבר, אורן חזן, נכנס לשבוע אחד בלבד בבית הכי מצולם במדינה וגרם לבלאגן. לשניים. לתקרית יומית בכל פעם מחדש, עם חבר אחר לריאליטי.

אמירות שנויות במחלוקת, מעשים שגרמו למריבות בתוך הבית, צעקות והתנצחויות כאילו היה במליאת הכנסת וחולל שערוריות? חזן ממש לא מתרגש, כך שבראיון שהעניק לוואלה! סלבס ביום אחרי שיצא מהבית המצולם, הוא מספר שהשבוע שלו מול צופי התכנית סיכם פחות או יותר את מה שעשה במשך ארבע שנים בכנסת. קחו את זה לאן שתרצו. "ריאליטי זה לא בדיוק חדש, הייתי בכנסת אין יותר ריאליטי מזה, זה לא באמת שונה מ'האח הגדול', ההבדל היחיד הוא שלקחו ארבע שנים ממה שעשיתי ותמצתו אותן לשבוע", הוא מודה.

רכלו על אורן חזן גם באינסטגרם

אורן חזן אחרי שיצא מהאח הגדול. אבי כהן
הרגיש כמו בכנסת. אורן חזן/אבי כהן

אמרת כנסת - מעניין אותך מה פוליטיקאים חושבים עליך, על הכניסה שלך לבית?
"האמת שכן, מאוד מסקרן לדעת מה הם חושבים, מה הם אומרים, מה עובר להם בראש, אני מניח שיש כאלה שאומרים 'קיבינימט - איך הוא הצליח להמציא את עצמו מחדש עוד פעם', יש גם אחרים שאומרים 'למה זה לא אני שם' ויש גם כאלה שאומרים 'נו באמת'... אלה שאומרים שזה לא ראוי פשוט מנותקים מהמציאות".

לא פחדת לצאת ליצן? בכל זאת יש אנשים שלא כיבדו אותך עוד לפני.
"איש ציבור, נבחר ציבור, שליח ציבור שלא ידע לצחוק מעט על עצמו, בחיים לא יוכל להיות מספיק רגיש בשביל הציבור שהוא מייצג. ועוד משהו, האחרון שאמרו עליו 'ליצן' מנהל עכשיו את העולם, לא חשוב שמות, *טראמפ*, אז אם זה מה שעושה לכם טוב, אתם רק מרימים לי. ניפגש בממשלה".

עוד בוואלה!

הסוד האפל של כוכב "האח הגדול" נחשף

לכתבה המלאה
"ברגע אחד בורח לה ה'תקוה', צריך שמישהו יעמיד אותה במקום"

אז מריבות? ויכוחים? חילוקי דעות שהסתיימו בטונים צורמים? היו בשפע בין חזן למשתתפי התחרות. זה התחיל כשסירב ללחוץ יד לניר, הדובר לשעבר של ארגון "שוברים שתיקה", מה שעורר דרמה. כעת, הוא מספר שניר, אחרי שיחה איתו, אולי יראה דברים בצורה אחרת. "בשבת ישבנו ודיברנו לשיחה עמוקה, בין השיחות העמוקות הרבות שהיו, אז הוא אמר 'אתה יודע מה, אני מבטיח לך שאני אחשוב על מה שאתה אומר, אולי אתה צודק'. זה מבחינתי ניצחון".

מה עם אלה שיאשימו אותך עכשיו בגזענות, בגלל האמירה שלך לתקוה?
"יש הבדל ופער עצום בין אלה שמנציחים את הקיפוח לאלה שמנצחים את הקיפוח. לא גזענות ולא נעלי בית, בסוף בחיים הדלתות הן מסתובבות... אבל מה זה קשור לגזענות? הגברת עושה את עצמה כאילו היא מעל לכולם ומאחורי הקלעים בשקט מקללת, ברגע אחד בורח לה ה'תקוה', אז בוא, צריך שמישהו יעמיד אותה במקום. בוא ניכנס לפרופורציות".

האח הגדול. צילום מסך
"נכנסתי לכאן גם כדי לעזור לפורמט". אורן חזן ב"האח הגדול"/צילום מסך

מה הקטע עם אסיף - נכנסתם בתור חברים, הדובר שלך לשעבר, יצאתם קצת מסוכסכים?
"לא, אנחנו לא יצאנו מסוכסכים, צריך לדייק לא נכנסנו חברים. הוא היה עובד שלי, הוא אכל מהיד שלי. תבין, בן אדם שאין לו חוט שדרה ואין לו גב, הבעיה היא אצלו".

גם ליאור די יצא עליך. הופתעת?
"הבן אדם סובל מאיזו הפרעה, בסדר, בוא. הוא אמר לי ואני מצטט: 'תקשיב, זו זכות שלי להיות כאן איתך, זו זכות שלי ללמוד מאדם גדול כמוך, הלוואי, אני מתחנן אליך שתישאר פה כל השלושה חודשים'. דקה אחרי הוא מקלל בקללות שאני אומר לך, בשכונה לא מדברים ככה, הבעיה היא אצלו לא אצלי".

אסיף אלקיים האח הגדול. צילום מסך
לא חברים, עובד שלו. אסיף אלקיים/צילום מסך

לדבריו של חזן "עשיתי את שלי. אם עזרתי לפורמט עשיתי את שלי, עזוב את הרייטינג ואסי עזר - בום עליך, אכל אותה!".

אם היית בחורה, היה שם איזה בחור שהיית ננעל עליו?
"מה זאת אומרת עם אורן חזן, אני חושב שזה די ברור לא? נרקיסיזם במיטבו. לא שים את עצמי בצד, זו שאלה טובה כי זה הכל מה אתה מחפש. אם הייתי אני, הייתי מחפש מישהו עם לב, לא חשוב שמות, אבל אחרות יחפשו גם משהו אחר. קא-צ'ינג", הוא צוחק.


וואלה! סלבס מחלקת עצות רק לחתולים שלה. היחידים שעוד סובלים להיות בסביבתה.

אורן חזן ב"האח הגדול" 2020. מיכה לובטון,
יודע לצחוק על עצמו. אורן חזן בכניסה לבית "האח הגדול"/מיכה לובטון
תקוה גדעון, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
בורח לה או משהו. תקוה גדעון/מיכה לובטון
ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
חזן טוען שהוא "סובל מאיזו הפרעה". ליאור דואק/מיכה לובטון
אורן חזן אחרי שיצא מהאח הגדול. אבי כהן
נרקיסיזם במיטבו. אורן חזן/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully