וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיף מ"האח הגדול": "אם אזכה במיליון אציע נישואים למעיין אדם"

12.1.2020 / 15:15

מתמודד "האח הגדול", שהוא גם האקס של מעיין אדם, מודע לכך שמצלמים אותו 24 שעות ביממה? כי הווידוי של אסיף אלקיים בנוגע לחתונה עם האקסית, שהפרידה ממנה הייתה מדוברת יותר מכל מערכת היחסים בין השניים, מפתיע מאוד. צפו. וואלה! סלבס עיניים

אסיף אלקיים מדבר על מעיין אדם ב"האח הגדול" (רשת)

האם מתמודד "האח הגדול", אסיף אלקיים, מודע לכך שהוא מתועד 24 שעות ביממה בבית המצולם ביותר במדינה - או שהוא מרשה לעצמו להיפתח ולספר את אשר על לבו באמת? כיוון שאמש (ש'), סיפר מה התכניות שלו לגבי האקסית, הדוברת של מירי רגב בעבר והשורדת במיל' מעיין אדם, שאיתה ניהל מערכת יחסים שדיברו עליה בעיקר אחרי שהשניים נפרדו. הכל, בגלל סטטוס של אדם ברשת על כך שלא יכל לספק לה מה שרצתה ממנו - התחייבות תחת החופה ובהמשך גם משפחה.

מתברר שבשעת לילה מאוחרת, הרבה אחרי שרוב הצופים הלכו לישון, אלקיים ניהל שיחה מתועדת (מן הסתם) עם חברתו לבית, תקוה גדעון, שהצליחה לחלץ ממנו הצהרה שקצת יהיה לו קשה לשכוח. הסיבה היא, מן הסתם, בגלל שהודה שהוא אכן מוכן להינשא למעיין, אבל בתנאי אחד.

רכלו על הווידוי של אסיף גם באינסטוש

אסיף אלקיים, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
גבר מאוהב? אסיף אלקיים/מיכה לובטון

זה קרה בשעות הקטנות של הלילה, אז אסיף (שעל השתתפותו בריאליטי קראתם לראשונה בוואלה! סלבס), שהוא איש תקשורת בן 28, דובר פוליטי וסופר למחייתו, נשאל על ידי תקוה אם היה מוכן לחדש את הקשר עם אדם - ממנה נפרד לפני כמה חודשים - אם האקסית שלו בכלל תהייה רווקה אחרי שהוא יצא מבית הריאליטי.

עוד בוואלה!

העבר האפל של ליאור מוכיח שבאח הגדול לא לומדים מטעויות

לכתבה המלאה

"אני בגמר? לקחתי את המיליון?", שאל אסיף בתגובה והמשיך "נראה לי שאני חוזר אליה, אם אני עם המיליון ביד". תקוה, לחצה ושאלה אם מדובר בחתונה כדת וכדין, אז ענה לה אסיף "אני חושב שכן. אי אפשר לדעת, אבל אני חושב שכן", הבהיר לתקוה, "לאנשים קשה אבל מה שהכי מפחיד אותי זה איך אני מקיים את הבית הזה, מספרים? אני יכול לבחור שאוותר על הכל ואביא ילדים אבל אני לא רוצה".

מעיין אדם. ניר פקין, רפי דלויה
פעם, כשעוד היו מאוהבים. מעיין אדם ואסיף אלקיים/רפי דלויה, ניר פקין
מעיין אדם. ניר פקין, רפי דלויה
תראו עוד תמונה כזאת בעתיד?/רפי דלויה, ניר פקין

אז אמרות וסיסמאות מול המצלמות, מתוך ידיעה של אלקיים כי יגיעו לצופים (בהם כנראה גם בת הזוג לשעבר) או שיחה כנה? בכל מקרה, וואלה! סלבס מאוד רצתה לשמוע את דעתה של מעיין אדם לדברים של האקס, אך תגובה לא נמסרה עד לעת פרסום הידיעה.


אסיף, תדע שוואלה! סלבס כל כך נואשת שהיא מוכנה להתחתן איתך גם אם תהיה מנקה ארובות.

אסיף ותקווה ב"האח הגדול" 2020. רשת, צילום מסך
מחלצת הווידויים. אסיף עם תקווה ב"האח הגדול"/צילום מסך, רשת
מעיין אדם. שוקה כהן
הבטחות כמו חול... אסיף ומעיין בימים הטובים/שוקה כהן
אסיף אלקיים האח הגדול. צילום מסך
נפש עדינה? אסיף אלקיים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully