וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של דמי מור וברוס וויליס: "אלכוהול כמעט הרג אותי בגיל 15"

5.11.2019 / 13:30

מתברר שהעבר הבעייתי של השחקנית דמי מור, ממשיך לזעזע את העולם: כעת, בתה המשותפת עם ברוס וויליס מפטפטת על ההתמכרות של אמא לאקס הצעיר, אשטון קוצ'ר וההתנסויות בתור ילדה עם אלכוהול. "כמעט מתי מהרעלה בגיל 15", גילתה. וואלה! סלבס שלדים בארון

דמי מור ורומר וויליס. Frazer Harrison, GettyImages
משפחה שכזאת. דמי מור עם בתה, טלולה וויליס/GettyImages, Frazer Harrison

דמי מור, אחת השחקניות היפות והמצליחות בהוליווד מאז האייטיז - כבר חשפה את העבר הבעייתי שלה עם סמים, אלכוהול והיחסים המרוכבים עם האקסים ברוס וויליס ואשטון קוצ'ר. אבל מה לשלוש הבנות שלה, טלולה, רומר וסקוט וויליס היה לומר על זה? אז זהו, שדמי, טלולה ורומר התארחו בתכנית הרשת של ג'יידה פינקט סמית', שם פתחו הכל, אבל באמת, ה-כ-ל.

רכלו על הסודות של דמי מור והמשפחה באינסטוש

דמי מור ואשטון קוצ'ר. GettyImages
אובססיבית! דמי ואשטון קוצ'ר כשעוד היו נשואים/GettyImages
רומר וויליס, סקאוט וויליס, דמי מור. GettyImages
עכשיו הכל טוב? סקאוט ורומר וויליס עם אמא, דמי מור/GettyImages

מתברר שמור בת ה-56, שנפרדה מקוצ'ר אחרי שמונה שנות זוגיות ב-2011, הייתה להגדרתה "אובססיבית ומכורה לאשטון, זה השפיע עליי מבחינה נפשית ולקח אותי לקיצון", אמרה. בהמשך, הסבירה שהפלה שעברה בתקופה שבה היו נשואים, הביאה אותה לשוב להתמכרות לסמים, משככי כאבים ואלכוהול, מה שהוביל גם להתקף במהלך מסיבה שבה צרכה חומרים אסורים.

עוד בוואלה!

דמי מור חושפת: נאנסתי בגיל 15 על ידי אלמוני ששילם לאמא שלי

לכתבה המלאה

בתה הצעירה, טלולה (כיום בת 25), טענה בתגובה שחשה באותה התקופה שבה קוצ'ר היה בחייהם - פשוט זנוחה, "הרגשתי שאני חיה בעלילה לפיה היא לא אוהבת אותי, כי היא מנסה להביא ילד נוסף עם אשטון, האמנתי בזה באמת". אוחתה רומר (31), הוסיפה ש"הרגשנו שמשהו נלקח מאיתנו. כשהיא התמקדה בלהביא איתו ילדים, כל ההרגשה הייתה שאנחנו פשוט לא מספיקות... פתאום זו לא האמא שגידלה אותנו".

ברוס וויליס ובתו רומר וויליס, ספטמבר 2009. Michael Buckner, GettyImages
הורים מודאגים? ברוס וויליס עם הבת רומר/GettyImages, Michael Buckner

מזעזע? אז זהו, שהווידויים החושפניים של בנותיה של מור עם וויליס, רק הלכו והדהימו יותר. טלולה סיפרה שהניסיונות הראשונים שלה עם אלכוהול היו בגיל 14, כך ש"ברור שכשכהגעתי לגיל 15, כמעט מתי מהרעלת אלכוהול", הודתה, "זה קרה כשהיה לי כואב להיות בבית". בפעם אחרת, אחותה סקוט מצאה אותה בתרדמת, אחרי שצרכה כמויות של קוקאין ומשכך כאבים, "כשהתעוררתי בסופו של דבר בכיתי והרגשתי עם זה רע, מה שהתחלף בחוסר אכפתיות מהחיים, לא היה לי משנה".

פחות או יותר באותה התקופה - רומר וסקוט, אגב, החליטו לדחוף את טלולה לשוב ולדבר עם אמן, אחרי שלוש שנים של נתק מוחלט בין השחקנית לבת המוכרת שלה. לתוצאה אחת טובה זה גרם: האחות הקטנה, טלולה שבה לחיות עם דמי והלכה לטיפול גמילה מאלכוהול וסמים. לפחות זה.


וואלה! סלבס מכורה לסוכר, כלומר לא יכולה להעביר ארוחה בלי קינוח. שניים. טוב, ארבעה.

דמי מור. Venturelli, GettyImages
בתקופה הפרועה שלה. מור חוגגת/GettyImages, Venturelli
דמי מור ואשטון קוצ'ר. GettyImages
הייתה מכורה אליו. מור עם קוצ'ר/GettyImages
דמי מור ורומר וויליס. Jason Merritt, GettyImages
עשו רושם שמחבבות זו את זו, יחסית. דמי מור עם רומר וויליס/GettyImages, Jason Merritt
דמי מור לובשת ויקטוריה בקהאם באירוע Power of Women מס. 3 של וראייטי במלון בוורלי הילס , 23 ספטמבר 2011. Jason Merritt, GettyImages
זוכה להמון תשומת לב. דמי מור/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully