וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמי מור מאמינה שתינוק היה משאיר את אשטון"

שירות וואלה! סלבס

14.3.2013 / 13:28

יותר משנה עברה מאז פרידתם של בני הזוג, אבל מור לא מפסיקה לספר לחבריה שאם היתה מביאה ילד משותף עם קוצ'ר - השניים עדיין היו חיים יחד באושר ועושר. וואלה! סלבס סוף רע

אחרי שנבגדה, ננטשה, קרסה ונשלחה להתאוששות רק כדי לצאת ממנה במצב אפילו יותר עגום, דמי מור לא מפסיקה לחשוב על בעלה (בקרוב לשעבר) אשטון קוצ'ר. השחקן בן ה-35 אמנם כבר התקדם עם חייו ומצא אהבה חדשה-ישנה בשם מילה קוניס, אך האקסית בת ה-50 שלו לא מרפה ממערכת היחסים ההיא. לאחרונה, היא לא מפסיקה לדבר עם החברים על כך שאם היו מביאים ילד משותף לעולם, כנראה שהכל היה נגמר אחרת.

דמי מור ואשטון קוצ'ר. GettyImages
דמי מור ואשטון קוצ'ר בימים יפים יותר/GettyImages

"דמי ניסתה להיכנס להריון במשך שנים, עוד מאז שהיתה בתחילת שנות הארבעים לחייה", סיפר אחד מחבריה לאתר "radaronline", "היא העבירה את גופה גיהינום רק כדי לנסות לספק אותו". על פי הדיווח מהוליווד, קוצ'ר מאוד רצה צאצא משותף עם אשתו, אך השעון הביולוגי שלה לא עמד לטובתם - מה שגרם לו לפזול החוצה ובסופו של דבר לפרידה המתוקשרת של בני הזוג.

מור, שכבר גידלה שלוש בנות מנישואיה לשחקן ברוס וויליס, מבלבלת לכל מכריה את המוח עם אמירות כמו "אם היה לנו תינוק בבית הוא לא היה יוצא למסיבות פרועות" או "ככה לא היתה לו הזדמנות לבגוד". עצוב? מאוד. בכל מקרה, היא מעבירה את האקס גיהינום משלה, באמצעות משפט גירושין מלוכלך שככל הנראה יגרום לו להשאיר אותה עם חצי מהונו הכספי. ככה זה כשלא חותמים על הסכם טרום נישואין, אשטון.


וואלה! סלבס מאוד שמחה לגלות על ההריון של האוגרת המלכותית שלה, מזי. חבל שהיא אכלה את הגורים יום אחרי ההמלטה.


הבויפרנד החדש של דמי מור

זרחנית: ניקי מינאז' במחשוף בולט במיוחד

רכלו על הגברת המעורערת גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully