וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי מור רוצה להתגרש מאשטון

שירות וואלה! סלבס

10.10.2011 / 13:26

למרות ניסיונות גישור אצל קבליסטים, חברים של דמי מור מספרים שהיא חשה מושפלת בעקבות הבגידות של אשטון ומעוניינת בגט. וואלה! סלבס מגורשת

למרות שרק עברנו את יום כיפור, דמי מור לא מצליחה לסלוח לבעלה, אשטון קוצ'ר. על פי דיווחים דמי נפגשה עם עורך דין המתמחה בגירושין כדי לבדוק מה האופציות שעומדות בפניה. "דמי חשה מושפלת", סיפר גורם בתעשייה המקורב לשחקנית. "היא התייעצה עם עורך דין לגבי סידורי המגורים. היא רוצה לדעת איך הגירושין ישפיעו על מצבה הפיננסי". לפי הערכות בהוליווד, הונה של מור מוערך ב-97 מיליון פאונד (כ-151 מיליון דולר), וקוצ'ר מוערך בסכום דומה. לא רע. "זאת החלטה קשה בשביל דמי, אבל האמון שלה התנפץ לרסיסים", מוסיף המקור המודאג.

למי שרק לאחרונה נחת על כדור הארץ נזכיר שמור (48) וקוצ'ר (33) חגגו בספטמבר האחרון את יום הנישואין השישי שלהם. באותה תקופה - החלו לצוץ שמועות על ליל זימה בין קוצ'ר לפרחה טקסנית בת 23 בשם שרה ליל. השבוע התפרסמו בצהובון האמריקאי ה"סטאר" תמונות של קוצ'ר וליל חוגגגים ביחד במסיבה בבית מלון בווגאס. "דמי הייתה נואשת להציל את נישואיה", הוסיף המקור, "אך הסיפור על שרה ליל שבר אותה, ואשטון לא יכל להכחיש, מכיוון שפורסמו תמונות שלהם חוגגים".

לאחרונה צולמו בני הזוג יוצאים ביחד ממרכז הקבלה, לשם הלכו לצרכי גישור, "אבל זה לא עבד", סיכם המקורב. "היא גמרה איתו סופית". אאוץ'.

וואלה! סלבס יודעת שזה לא נגמר עד שהאישה השנייה שרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully