וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: חמישה דברים שלא ידעתם על דמי מור

וואלה! סלבס

16.11.2013 / 0:27

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- דמי מור

# למרות הרזומה המאוד מרשים שלה, דמי מור לנצח תיזכר כמטורללת של הוליווד - זו שהיתה נשואה לשני הגברים השווים של הוליווד והצליחה להרוס את זה במו ידיה. עם זאת, נראה שמור תמיד ידעה להיות אמא למופת. עובדה, ללידה בתה הראשונה, מור שכרה שלושה צלמי וידאו שיתעדו את הרגע.

# מתברר שכבר בשנת 1985, היתה הכוכבת המפורסמת מכורה לאלכוהול וסמים. עד כדי כך, שמפיקי הסרט "חברים", שם היא גילמה מכורה לסמים, דרשו ממנה לחתום על חוזה בו היא מתחייבת להפסיק לצרוך סמים ואלכוהול. מי אמר שהמציאות לא עולה על כל דימיון?

דמי מור. Jason Kempin, GettyImages
חלאס עם הסמים. דמי מור/GettyImages, Jason Kempin

# הרבה לפני שמור הפכה לאחת השחקניות המעושרות של הוליווד, היא הרוויחה את לחמה בעבודה קצת פחות נוצצת. יש ניחושים? דמי המתוקה היתה "נערת זוהר". נו, כזו שמקבלת אורחים בכל מיני אירועים בתלבושות מוזרות וסקסיות. מישהו היה צריך לממן את הסמים, לא?

# אולי הסיבה שגרושתו של אשטון קוצ'ר פנתה דווקא לעסקי השואו-ביז, היתה כי היא הבינה שעורכת דין או רופאה היא לא תוכל להיות, בטח לא אחרי שפרשה מהלימודים בגיל 16.

# עובדה אחרונה שדמי בטח לא היתה רוצה שתדעו, או יותר נכון תראו - הן תמונות שלה מהילדות עם רטייה על העין. כן מתברר שהאקסית של ברוס וויליס, עברה בילדותה ניתוח בעין שאילץ אותה להסתובב בעולם לא מעט זמן עם רטייה על עין שמאל.


הנה עובדות שלא ידעתם על קריס ג'נר

הסודות של זאק אפרון נחשפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully