וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על זאק אפרון

שירות וואלה! סלבס

19.10.2013 / 0:04

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. והפעם- זאק אפרון

# היתה תקופה שכנראה לא היתה ילדה שלא תלתה על הקיר בחדר פוסטר של אחד הכוכבים הצעירים הלוהטים של הוליווד - זאק אפרון. מה שמעניין, הוא שמעל לראשו של אפרון היה תלוי פוסטר דווקא של הטופמודל טיירה בנקס. כן, הילד היה שובב קטן.

# בנקס, כך מתברר, היא לא המפורסמת היחידה שהשפיעה על אפרון הנער. בעקבות מפגש אקראי עם טום קרוז, הציע לו השחקן הבוגר ללמד אותו לרכב על אופנוע - מה שמיד הלהיב את זאק לקחת שיעורי נהיגה ולהוציא רישיון על הכלי הקטן.

# אבל אפרון החמוד לא מתלהב מכל סלב שנקרה בדרכו. סיימון קאוול, למשל, קיבל ממנו סירוב, לאחר שזה הציע לו להקליט אלבום בחברת התקליטים שלו. אפרון סרב בנימוס וטען כי הוא מעדיף להתמקד בקריירת המשחק שלו. אופסי.

זאק אפרון. Jason Merritt, GettyImages
לרכב על אופנוע, אתה יודע? זאק אפרון/GettyImages, Jason Merritt

# אגב, אם אתם חברים של השחקן הלוהט בפייסבוק או עוקבים אחריו בטוויטר, כדאי שתפסיקו. למה? כי מדובר במתחזה. אפרון טען לא פעם שהוא לא מתכוון לפתוח חשבון באחת מהרשתות החברתיות כי אין לו זמן לשטויות האלו. ולעשות סמים יש לך זמן?

# אגב, בזמנו הפנוי, הוא מעדיף לבלות עם החברים הכי טובים שלו - שני כלבים מגזע רועה אוסטרלי, העונים לשם חולם ופאפי. כשהוא לא זורק להם עצמות ורץ איתם בגינה, הוא מעדיף להתלטף עם החתול הסיאמי שלו - סיימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully