וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופשה של קיילי ג'נר כוללת עירום, נשיקות ומטוס פרטי

וואלה! סלבס

15.7.2019 / 13:10

כאילו היא לא מוציאה לכולם את העיניים בשגרה, האחות הקטנה במשפחת קרדשיאן החליטה להגזים אפילו יותר - בחופשת בנות סופר יוקרתית לרגל השקת קו מוצרי הקוסמטיקה החדש שלה. ברור שהכל כולל גם תמונת עירום מלא של קיילי ג'נר. וואלה! סלבס לייף סטייל

קיילי ג'נר בחופשה מושלמת (אינסטגרם)

איפה אתם תבלו את חופשת הקיץ שלכם - בטן-גב באיים המלדיביים, חופשה אורבנית שפריז או לונדון, טיול בין הסלעים של הגרנד קניון האמריקאי או סתם פיקניק בסחנה? כי אם עדיין לא החלטתם, אולי תקבלו מעט השראה מקיילי ג'נר. למרות שהבייבי של משפחת קרדשיאן (שהיא בעצמה אם לתינוקת בת שנה וחצי) החליטה לקחת כמה חברות טובות, את בן הזוג טראוויס סקוט ואת בתה לחופשה ש... כנראה לא תוכלו להרשות לעצמכם.

רכלו על החופשה המדהימה של קיילי ג'נר באינסטוש

קיילי ג'נר בחופשה פרטית. אינסטגרם, צילום מסך
מטוס פרטי, חברות ותינוקת? יש. קיילי ג'נר והחברות/צילום מסך, אינסטגרם
טראוויס סקוט, קיילי ג'נר בחופשה פרטית. אינסטגרם, צילום מסך
כן, בתכנית גם נשיקה עם בן הזוג טראוויס סקוט/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר בת ה-21, מיליארדרית בזכות עצמה אם שכחתם, ארזה כמה מקורבות (בהן גם סופיה ריצ'י, בת הזוג של סקוט דיסיק, גיסה לשעבר, בערך) אתמול לטובת נופש באיי טורקס וקאיקוס שבבהאמ'ס, כדי "להשיק" את מוצרי הטיפוח החדשים שלה. החברה טובה לשעבר שהפכה לבוגדנית במיוחד, ג'ורדן וודס? נזנחה מאחור, על תקן זיכרון נושן.

ברור שכולן טסו במטוס פרטי ממותג עד לרמת הדיילות, לבשו חליפות תואמות לאקססוריז שחיכו בין המושבים (כאילו היו בדרך למסיבת רווקות בצימר באזור השרון ולא לאיים סופר יוקרתיים) ונראו מאוד מרוצות מהפינוק. רגע לפני הטיסה, קיילי עצמה זכתה לנשיקות עם אבי התינוקת סטורמי (שהצטרפה לאמא, הרי הגיעו איתה המון בייביסיטריות), לפחות עד שהגיעו לארמון הפאר האקזוטי שבאיים.

עוד בוואלה!

הצעות מגונות, אהבה וריאליטי: אסף גורן מדבר על הכל

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר בחופשה פרטית. אינסטגרם, צילום מסך
השיא? תמונת עירום של קיילי ג'נר, לכבוד החופשה כמובן/צילום מסך, אינסטגרם

רגע, אבל זה לא היה השיא, כי בגדי ים זרחניים וביגוד חוף תואם, לצד שקיות הפתעה של מוצרי קוסמטיקה, תוך כדי שכולן שותות מתוך קוקוסים עם הלוגו של קיילי, לא עונים מספיק על הטייטל "מוגזם". כנראה שהרגע המרגש ביותר במהלך הבילוי מעבר לים, היה צילום של תמונה בה מופיעה ג'נר הצעירה כשהיא עירומה כביום היוולדה, יושבת בנינוחות לצד בריכה ורק כובע עצום מכסה את הראש העדין שלה. כי חשוב להישאר חכמה בשמש, גם כשאת נהנית, לא?


וואלה! סלבס מעדיפה חופי נודיסטים, אבל מוחרמת מכולם בגלל סכנה לציבור.

קיילי ג'נר בחופשה פרטית. אינסטגרם, צילום מסך
היי, הנה הבת סטורמי!/צילום מסך, אינסטגרם
קיילי ג'נר בחופשה פרטית. אינסטגרם, צילום מסך
קחו הצעות הגשה. קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully