וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג VS עדן בן זקן: קרב הביקיני הגדול

6.7.2019 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, לי בירן משוויץ בשרירים, סופיה ורגרה משוויצה בבעלה וקיילי ג'נר משוויצה בכך שהיא לא צריכה חזייה. וואלה! סלבס עממית

לא תאמינו, אבל דנה איטרנשיונל קונה במכולת. איל ברקוביץ' עומד בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון וגלית גוטמן - גם היא עובדת עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
עדן בן זקן/צילום מסך, אינסטגרם

קיץ זה חוף ים מלא גרגירי חול. קיץ זה משקפי שמש גם בשעות אחר הצהריים. קיץ זה חופש גדול בארץ או בחו"ל. קיץ זה אבטיח נימוח או קרטיב מטפטף בשרב. קיץ זה... עדן בן זקן בתמונה שעשויה לגרום לכמה מכם לזיעה מוגברת. #החום_עולה_לה

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
לי בירן/צילום מסך, אינסטגרם

שימו לב מה עשה כוכב נוער, זמר נהדר ובן הזוג של אחת הצעירות הכי מלהביות בתעשיית בידור בזמן שלא ראיתם - שפשפו את העיניים כמה שתרצו, אתם רואים טוב, לי בירן עבד על הרחבת הפיגורה, אבל לא במסעדת גורמה אלא בחדר הכושר. הזרועות השריריות? #שדרוג!

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
אסתי גינזבורג/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר קיץ, או מתנפחים, יש כאלה כמו אסתי גינזבורג שמקפידים על כל ה#דיטיילז בלוק, גם כשהם קופצים לטבילה בבריכה. מזרן הים הוורוד? הולם בהחלט את האאוטפיט שאיתו בחרה להיכנס למים עם הכלור.

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
קיילי ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

מקורבנות הטמפרטורות העולות והעובדה שבקיץ, העולם מעדיף ללבוש כמה שפחות: החזייה של קיילי ג'נר. מספיק #ריצ'רץ' קדמי, נדמה שאין באמת צורך בהלבשה תחתונה.

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות, רותם סלע/צילום מסך, אינסטגרם

כמה הייתם משלמים על מנת להשתתף בהסעה הזאת, של וונדר וומן והחברות הטובות? כי מעריצים מסוימים היו שמחים להיות אפילו הנהג, כלומר אפילו #הזבוב_הטורדני שמצטרף, כלומר מציק לחבורה של גל גדות, רותם סלע והשאר בתוך הרכב ושומע על מה הן מרכלות.

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
לאה שנירר/צילום מסך, אינסטגרם

לפעמים נדמה שכל מטרתם של הורים בעולם הזה, מלבד לתת לך חיים, לטפל ולטפח, לשמוע, להלהיב, לעודד ולכלכל, הוא להציק בחיבוקים ונשיקות ואהבה וחיבה מוגזמת. נכון, לאה, כלומר מיה שנירר?

רק נראה נוצץ 6/7/19. אינסטגרם, צילום מסך
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: תמונות זוגיות זה אחלה, אבל כמה לא בעניין נראה ג'ו מנגניילו, כשהתייצב לעשות פוזות לצד רעייתו האוהבת, סופיה רוגרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully