וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסי אהריש חושפת שעברה שתי הפלות: "בחייאת, צאו לי מהשחלה!"

25.6.2019 / 9:02

תיעוד חדש של העיתונאית עם בעלה, צחי הלוי, גרם לרכלנים לתהות האם לוסי אהריש מטפחת צאצא משותף לשניים ברחמה - מה שדחף אותה לפרסם פרט מידע אינטימי מאוד על הפלות שעברה לאחרונה. "לא תהיה מאושרת ממני להודיע שאני בהריון", הודתה. וואלה! סלבס אמיצה

החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי/תמונות גולשים

העיתונאית לוסי אהריש מעולם לא הייתה גברת ש"נזהרה בלשונה" או צנזרה את עצמה מדי, אם על המסך כמגישה או ככותבת - אך נדמה שמאז שנישאה לשחקן צחי הלוי, אז השניים הפסיקו להסתיר את מערכת היחסים שהם מנהלים כבר כחצי עשור, היא מרגישה משוחררת אפילו יותר להביע את דעתה בנוגע לנושאים ומקרים שקשורים אליה באופן אישי.

מתברר שביום שאחרי שתועדה על השטיח האדום יחד עם השחקן בבכורת סרטו החדש, נפוצו שמועות כי אהריש והלוי מצפים לילד משותף ראשון - רק בגלל שהיו כאלה שנשבעו כי ללוסי בת ה-37 יש בטן שמציצה מהשמלה. עם זאת, לא רק שלטענתה מדובר בשמועה מגוחכת, אלא שבסטטוס חושפני שפרסמה היום (ג') ברשת, הודתה שלצערה עברה בתקופה האחרונה שתי הפלות וקראה לכל הסקרנים "לצאת לה מהרחם".

רכלו על הווידוי של לוסי אהריש גם באינסטגרם

לוסי אהריש. ענת מוסברג,
וידוי אמיץ. לוסי אהריש/ענת מוסברג
"מצב שבו אני צריכה להכחיש שוב ושוב שאני בהריון זה אבסורד"

"מעטות הפעמים בחיי שהייתי 'רזה שחיפה' כמו שאומרים. אני 1.72 עם משקל שנע בין 60-64 קילו כבר כמה שנים טובות... מה שכן תמיד הייתה לי בטן קטנה... או כמו שאני אוהבת לכנות אותה חגורת שומן ביטני", כתבה אהריש בכנות בסטטוס. "מאז שעברתי ניתוח לכריתת שחלה בגיל 13 הבטן שלי אף פעם לא ממש הייתה 'מעוצבת'... וכן אני לא עושה ספורט באופן קבוע, ואוכלת מה שבא לי, חולה על פחמימות, ומתה על שוקולד... אז בואו נגיד שאני לא ממש עוזרת לחגורת השומן הקטנה שלי להיעלם, אבל אני שלמה איתה לחלוטין".

אז, המשיכה בווידוי החושפני, שכשציינה כי "אתמול התפרסמה לה התמונה, ואז החל גל שמועות ש'אני בהריון', לא רק שאני בהריון, אלא שהגיעו 'אסמכתאות רפואיות' לעיתונאים, שמעידות על כך שאני בהריון, ורוצים את התגובה שלי לידיעה. הסוכנת שלי כמובן שואלת אותי בשיא העדינות אם זה נכון, ואני עונה לה ששוב היא תופסת אותי 'איזה קטע בדיוק אחרי מחזור'... וכן אני אומרת שוב, כי כבר אחרי החתונה באוקטובר אנשים נכנסו לי לרחם", סיפרה אהריש.

"את בהריון? מתי תכנסי להריון? אנחנו יודעים שאת בהריון! היא בהריון!!! בטוח!!!! (אני אחסוך מכם את התגובות של אלו שבכלל מאחלים לי לא להיכנס להריון בכלל, שמה אני אתרבה ואביא ילד מתבולל)... רק שאתמול זה פשוט היה כבר קצת יותר מידי, זה היה יותר מידי, כי חאלס!" הזדעקה, "אני מבינה שאני בן אדם מוכר ויש דברים שבאים עם הטריטוריה, אבל זאת הטריטוריה שלי! לא תהיה אישה מאושרת ממני לדעת שאני בהריון, לא תהיה מאושרת ממני להודיע שאני בהריון, כי בחצי שנה האחרונה עברתי שתי הפלות...והכל בסדר. באמת. כי אני מאמינה שהכל קורה בזמן שהוא צריך לקרות. ומגיע בזמן שזה צריך להגיע".

בקרוב אצלה

לוסי אהריש לגמרי מוכנה לילדים

לכתבה המלאה
צחי לוי לוסי אהריש. רפי דלויה
התמונה שהחלה את השמועה... אהריש וצחי הלוי/רפי דלויה
פוסט של לוסי אהריש. פייסבוק, צילום מסך
והתגובה של לוסי אהריש/צילום מסך, פייסבוק

"בחייאת להגיע למצב שבו אני צריכה להכחיש שוב ושוב שאני בהריון זה אבסורד! צאו לי מהרחם! צאו לי מהביוץ ובחייאת תפסיקו להתעסק בהתרבות הטבעית שלי! ו...עובדה לפניכן: לא כולנו רזות עם קוביות בבטן! מפרגנת לכל האימהות והלא אימהות שיש להן בטן מהממת לצילום בביקיני. באמת. אבל מה לעשות שזה לא המצב אצל כולנו, זה לא המצב אצל רובנו!". בהמשך כתבה שלדעתה "אנחנו כן אמורים לשאוף לגוף בריא....לנפש בריאה וחזקה. אנחנו אמורים לשאוף לאהוב את עצמינו ואת הדמות שמשתקפת לנו מהמראה. את הפגמים שלנו לפני הדברים היפים שיש בכל אחד ואחת מאיתנו".

"אז אני לוסי, לא בהריון נכון לכתיבת שורות אלה (בחייאת מבינה שאתם סקפטיים כי הסתרתי קשר ארבע שנים אבל הריון אי אפשר ממש להסתיר, אז תנוחו רגע), עם חגורת שומן ביטני חמודה, שבולטת יותר או בולטת פחות תלוי כמה אכלתי באותו היום (לטחון סלט לא עוזר), נשבעת בכל שבוע שזהו, 'השבוע אני אלך לחדר כושר לפחות פעמיים'! ולא הולכת (שונאת ספורט! שבוע הבא ננסה שוב), מבטיחה כשיהיה לי מה לספר אני אשתף (וגם אז אני אחליט מתי), בינתיים תשתו מים, כי זה בריא (על אף שמנפח את הבטן למות) תנשמו עמוק וצאו לי מהשחלה!", סיכמה.


וואלה! סלבס מבקשת מכולם לצאת לה מהפה, לפני שתבלע בלי מלח!

לוסי אהריש. ניר פקין
תשמח לעדכן על הריון. לוסי עם בייבי/ניר פקין
לוסי אהריש, צחי הלוי. אלירן אביטל ויניב כהן,
בקרוב הורים? אינשאללה! לוסי אהריש וצחי הלוי/אלירן אביטל ויניב כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully