וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבלי: מייגן מרקל והנסיך הארי חשפו את בנם ארצ'י

וואלה! סלבס

8.5.2019 / 15:10

חודשים ארוכים של דיווחים, שמועות וסכסוכים בממלכה הבריטית הגיעו לשיא עם לידתו של הנסיך הקטן - בנם של הנסיך הארי ורעייתו כבר שנה, הדוכסית מייגן מרקל. אחרי שהמלכה אליזבת' פגשה אותו, הגיע גם תורו של העולם להכיר מקרוב את בייבי ארצ'י. וואלה! סלבס שושלת

רויטרס

צלצלו בפעמונים, נופפו בדגלי האיחוד: יומיים אחרי לידת בנם הבכור של הדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל בשבילכם - והנסיך הארי, השניים חשפו היום (ד') את הצאצא המלכותי ושעות ספורות אחר כך, גם את שמו המלא. המפגש הראשון של העולם עם התינוק, שיענה לשם ארצ'י, מגיע אחרי חודשים ארוכים של ניחושים וצילומים משלבים שונים של הריונה של מרקל, שמועות ודיווחים על סכסוכים וסיקור נרחב של כל הדרכים שבהן מרקל - התוספת החדשה (יחסית) למשפחת הרויאלס מלונדון, הצליחה לשבור את החוקים הנוקשים של המונרכיה הבריטית וילדה בפרטיות... יחסית. הידד, האח!

אחלו למייגן והארי בשעה טובה באינסטוש

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
ברכות, הורים. הנסיך הארי ומייגן מרקל עם התינוק ארצ'י/GettyImages

שמו המלא של הבייבי הבריטי שהטריף את העולם בימים האחרונים, הוא ארצ'י האריסון מאונטבאטן-ווינדזור - אבל נדמה שכולם מתעניינים בעיקר במייגן שלא נראתה בציבור זה שישה שבועות, אך כעת כבר אפשר לבחון. "הוא חלומי, כך שעברו עלינו יומיים מיוחדים", אמרה מרקל מול המצלמות, פחות או יותר 48 שעות אחרי שילדה את בנה. "יש לי את שני הבנים הטובים ביותר בעולם, אז אני שמחה. התינוק רגוע מאוד", הסבירה לפני שהארי צחק, "אני עוד לא יודע ממי בדיוק קיבל את זה".

אם תהיתם, על ההריון, הוכרז באופן רשמי ומרגש בסוף השנה שעברה, עת הנסיך האדמוני ורעייתו בילו בסיור רשמי באוסטרליה הרחוקה. כחצי שנה אחר כך, באביב 2019, מרקל בת ה-37 הספיקה ללדת באופן סודי במיוחד (בדיוק כמו שרצתה) את התינוקת המשותפת לה ולבעלה המלכותי בן ה-34, הרחק מההמולה מחוץ לבית החולים, כפי שקרה כשהנסיך וויליאם וקייט מידלטון קיבלו לעולם את הנסיך ג'ורג' ושני אחיו הקטנים.

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
רויאל קלוז אפ. הפעוט ארצ'י של הארי ומייגן/GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. AP
ההורים מביטים עליו בהערצה/AP

חוקי הפרוטוקול המלכותי הנוקשה, מקפידים על כך שרגע אחרי הלידה המרגשת, הנסיך עדכן קודם כל את סבתו - המלכה אליזבת' שמציינת בעצמה החודש את יום הולדתה ה-93 (!) - אז בילה עם האם הטרייה והבייבי בוי כמה רגעים פרטיים ורק אז סיפר לשאר העולם על החדשה המרעישה. מאז ועד לרגע המפגש עם התקשורת, המשפחה הקטנה שהתה בטירת וינדזור, שם דאגו שיהיה להם נוח.

שעות אחרי הלידה שנשמרה בשקט ביום שני האחרון, הארי יצא לבדו אל מול ההתקשורת ואמר ש"אי אפשר שלא למות על הקטנצ'יק, כך שאנחנו מתרגשים עד מעל לירח". מיד אחר כך, גם הנסיך וויליאם וקייט ברכו את ההורים הטריים ברשת, כשכתבו "הדוכסים מקיימברידג' מאושרים על לידתו של התינוק המלכותי של מייגן והארי - ומצפים לפגוש את התינוק החדש שהצטרף למשפחה". אז אין דם רע?

עוד באותו נושא

"החברה הכי טובה של מייגן לא רוצה לשמוע ממנה"

לכתבה המלאה

אם תהיתם, בתחילת חודש אפריל מעריצי הזוג המלכותי כבר רכלו על כך שהבייבי של מייגן והארי כבר נולד בסתר, שמועות שהלהיבו את המעריצים - אך התבררו כלא נכונות. "הדוכס ודוכסית שמחים על העניין הרב והרצון הטוב שלו זכו מאנשים בממלכה ובעולם לקראת הלידה", נמסר בהצהרה עוד לפני שהבייבי המלכותית הגיחה לעולם, "הם מחכים לשתף את עולם אחרי הלידה, זאת כשיסיימו לחגוג את המאורע המרגש באופן אישי".

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
כבר התקשרה לברך? קייט מידלטון/GettyImages
מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
תמיד יחד. מייגן והארי/GettyImages

ברור שתקופת הריונה של מרקל לא עברה ללא דרמות - מסיפורים והדלפות בנוגע לסכסוך המתוקשר שלה עם המלכה לעתיד וגיסתה, קייט מידלטון (מה שכנראה יצר נתק גם בין האחרים וויליאם להארי), דרך מסיבת טרום הלידה שלה בניו יורק שבמולדתה ארצות הברית (מה שלא נראה טוב בעיני הארמון), עד לדיווחים לפיהם המלכה עצמה אסרה על מייגן לענוד את התכשיטים המלכותיים בעתיד.

מייגן, בתגובה, לא רק החליטה שהיא מעוניינת ללדת בפרטיות ביתה ולא להכריז מידית על כך שקיבלה את הרויאל בייבי לעולם (מה שהתברר כלא נכון, כיוון שעל פי הדיווחים הלידה נעשתה בבית חולים אך נשמרה בחשאיות) - אלא גם שלא לצאת אל מול עדשות הצלמים לטובת התמונה החגיגית עם היורש, כפי שעשו בני המלוכה בעבר. הכל כדי להשאיר את אלמנט ההפתעה עד שהיא מוכנה, הא?


כן, גם וואלה! סלבס מוכנה להינשא לכל נסיך, פשוט עם או צפרדע שיסכימו לעשות איתה ילד מלכותי.

(עדכון אחרון 18:50)

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם. GettyImages
משפחה שכזאת. הנסיך הארי, מייגן והתינוק המלכותי/GettyImages
מייגן מרקל המלכה אליזבת. GettyImages
מה המלכה אליזבת' חושבת על זה? מרקל וסבתא של בעלה/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מרוקו. GettyImages
במהלך ההריון? לא נחה לרגע!/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
"מאמי, זוכר שעשיתי בלאגנים במהלך ההריון?"/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי. AP
צמודים. מיגן והארי/AP
הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך וויליאם, כריסטמס 2018. GettyImages
העניקו להם טיפים על גידול ילדים? הנסיך הארי ומייגן עם קייט והנסיך וויליאם/GettyImages
מייגן מרקל. splash
ככה היא נראתה במסיבת טרום הלידה שלה באמריקה. מרקל/splash
מייגן מרקל בהריון. GettyImages
ברכות על המשפחה המתרחבת. מייגן מרקל עם הנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully