וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "החברה הכי טובה של מייגן מרקל לא רוצה לשמוע ממנה"

וואלה! סלבס

28.2.2019 / 11:47

מתברר שעובדי הארמון אינם היחידים שלא מחבבים את מייגן מרקל מאז שנישאה לנסיך הארי, אלא גם חברותיה הקרובות - כמו השחקנית פריאנקה צ'ופרה, שכנראה זועמת על הדוכסית ההריונית ומסרבת לתקשר איתה. אז תגידו, איפה כל החברות שלה? וואלה! סלבס גירלז

פריאנקה צ'ופרה, מייגן מרקל. GettyImages
כבר לא מדברות? מייגן מרקל ופריאנקה צ'ופרה/GettyImages

עם כל הטרראם סביב מייגן מרקל, משפחתה, חייה האישיים והשמועות מארמון המלוכה האנגלי - זה כנראה היה רק עניין של זמן, עד שטינופת תצוץ מכיוונה של אחת החברות הקרובות של הדוכסית הבריטית ההריונית, רעייתו של הנסיך הארי אם תרצו, שמבלה איתו בימים אלה במרוקו האקזוטית.

עם זאת, העובדה שהמידע מגיע דווקא מכיוונה של פריאנקה צ'ופרה, אחת הכוכבות העולות של הוליווד בשנים האחרונות (כוכבת הסדרה "קוונטיקו"), אשתו הטרייה של ניק ג'ונאס וגברת מדוברת בהחלט, מפתיעה במיוחד. הרי היא לא צריכה את הכותרות, היא גברת מדוברת בעצמה, שעל פי השמועות ממש לא מוכנה לשמוע ממייגן בחודשים האחרונים. כן, זה קאט פייט של נשים חזקות.

מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
איפה כל החברות שלך? מרקל והנסיך הארי/GettyImages
ניק ג'ונאס, פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
לא רוצה לשמוע ממנה. פריאנקה עם ניק ג'ונאס/GettyImages

רכלו על הסכסוך של מייגן ופריאנקה באינסטגרם

על פי דיווחים בארצות הברית, צ'ופרה ומרקל, שהיו חברות טובות עוד בתקופה שבה כל אחת מהן הייתה כוכבת בינונית בהחלט באמריקה - לא מתקשרות כלל כבר תקופה ארוכה. צ'ופרה, אמנם נכחה בחתונה המלכותית של הדוכסית מסאסקס, אבל העובדה שמייגן לא הראתה את פניה בחתונה ההודית המדוברת של פריאנקה עם ג'ונאס בחודש דצמבר האחרון, הכעיסה את האחרונה.

בעוד שיש הטוענים שמרקל לא הגיעה לאירוע בהודו בגלל ההיריון שלה, מהצד של צ'ופרה לא סולחים. "החברות של השתיים נגמרה, אלא אם מייגן תתנצל בפניה. פריאנקה היא כוכבת בינלאומית ענקית, מיס עולם לשעבר, עם מיליוני מעריצים שמכירים אותה לעומת מרקל. היא מרגישה שחברתה הטובה לא כיבדה אותה, היא מאוכזבת ממנה", טען יודע דבר.

בעוד שדובר רשמי מטעמה של השחקנית הכחיש כל טענה שכזאת, צ'ופרה אכן לא הגיעה למסיבת טרום הלידה של מייגן בניו יורק - שאירחו חברות מוכרות אחרות שלה, כמו אמל קלוני והטניסאית סרינה וויליאמס. "מספרים שפריאנקה לא יכלה להגיע בגלל התחייבויות אחרות בלוס אנג'לס, אבל האמת היא שהחברה הטובה שלה לשעבר ממש פגועה ממנה", טענו, "היא פשוט לא רוצה לשמוע ממנה".


וואלה! סלבס מקווה שהשתיים ישלימו, כדי שלא יסיתו את תשומת הלב מהסכסוך הנשי שלה עם אניטה פללי.

תראו

העובר של מייגן מרקל משתולל בבטן

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
טוב, מדובר בגברת בהריון מתקדם. מייגן מרקל במרוקו/GettyImages
פריאנקה צ'ופרה. splash
לא הגיעה לחתונה ההודית שלהם. צ'ופרה וג'ונאס/splash
השחקנית אביגיל ספנסר מהסדרה חליפות והשחקנית פריאנקה צ'פורה מגיעות לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. רויטרס
הנה, פריאנקה כן בילתה בחתונה המלכותית של מייגן/רויטרס
מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
פ]אן במרוקו. מייגן והנסיך/GettyImages
מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
"אני מתה על ניחוח לוונדר והל!"/GettyImages
מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
אפשר להתמקח איתך? מייגן מרקל והנסיך הארי במרוקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully