וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיול היקר (במיוחד!) של מייגן מרקל

צילום: ספלאש

21.2.2019 / 11:08

הדוכסית ההריונית הרימה לעצמה מסיבת בייבי שאוור לפני שהתינוק המלכותי מגיח לאוויר העולם אבל מה שעניין את האתרים מעבר לעולם היא העובדה שהטיול הזה עלה יותר מחצי מיליון דולר. וואלה! סלבס בזבזנית

מייגן מרקל. splash
מה שקורה בניו יורק. מייגן/splash

כל אישה בהריון יודעת שהחלק הכי כיפי בכל התהליך היא המסיבה שהחברות שלך מארגנות לך - אז את מקבלת את כל המתנות השוות שאמא טרייה צריכה בשביל להתחיל את החיים החדשים בקלות, אבל נראה שהידיעה הבאה תהפוך את החיים של החברות של כל הנשים ההריוניות להרבה יותר קשים. למה? כי יהיה מאוד קשה להתחרות במסיבה שהרימו החברות של מייגן מרקל. בכל זאת, מתי בפעם האחרונה שמעתם על מסיבת בייבי שאוור שעולה למעלה מחצי מיליון דולר?

מייגן מרקל. ספלאש
כמה בזבזת?/ספלאש

לפני מספר ימים עלתה לה מרקל על מטוס פרטי והמריאה מלונדון הישר לעיר האהובה עליה, ניו יורק, ביחד עם החברות הטובות סרינה ויליאמס ואמל קלוני. הטיסה לתפוח הגדול התבצעה באחד מהמטוסים הפרטיים המפוארים בעולם, כזה שטיסה עליו תעלה לכם רק 250 אלף דולר. משדה התעופה, עשתה הדוכסית את דרכה הישר למלון היוקרה "מארק" שנמצא באפר איסט סייד, שנחשב לאחד האזורים היקרים ביותר בניו יורק. מייגן אמנם שהתה בסוויטה של המלון במשך חמישה לילות (סכום של 10 אלף דולר) אבל את המסיבה הסוערת היא קיימה בפנטהאוז של המלון שעלה לה רק 75 אלף דולר ללילה. שלא לדבר על שירותי האבטחה (בכל זאת, נסיכה) שעלו 14 אלף דולר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמל קלוני. ספלאש
באה לשמח אמא לעתיד. אמל/ספלאש

דובר ארמון המלוכה מיהר להוציא הודעה רשמית כי הטיול כולו מומן מכיסה הפרטי של הדוכסית ולא מכספי הארמון, כך שתושבי הממלכה הבריטית יכולים להיות רגועים. וגם מרקל, כי נראה שהיא לא חזרה לאנגליה בידיים ריקות - האמא לעתיד קיבלה לא מעט מתנות מחברותיה הטובות כמו אריסה שעלתה 379 דולר, עץ מנדרין בשווי 140 דולר, אופניים לילדים שעולות רק 609 דולר ומכשיר להכנת שערות סבתא שיעלה לכם, שימו לב, 200 דולר!

לפני הלידה שלה, וואלה! סלבס קיבלה במתנה משלוח של טחינה.

סרינה ויליאמס. ספלאש
מה הבאת מתנה?/ספלאש
מייגן מרקל. ספלאש
מתנות לאורחים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully