וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק שמיר והאקסית של עומר אדם ביחד

26.11.2018 / 0:03

תודו שלרומן כזה סוער לא ציפיתם: אחרי שברק שמיר סיים זוגיות של שנתיים ויעל שלביה סיימה פלרטוט חולף של מספר שבועות - נראה שיש זוג חדש בביצה המקומית אז תגידו שלום לדוגמנים שלאחרונה נראים יותר ויותר צמודים. וואלה! סלבס חילופי זוגות

יעל שלביה, ברק שמיר. מערכת וואלה! NEWS
זוג חדש בעיר. ברק שמיר ויעל שלביה/מערכת וואלה! NEWS

מצד אחד: ברק שמיר, שמלבד העובדה שהדוגמן הישראלי הכי מפורסם בעולם בימים אלו ואחד שקוטף קמפיינים בצורה מסחררת - הוא גם האקס של נועה קירל.

מצד שני: יעל שלביה, דוגמנית דתייה שכנגד כל הסיכויים עובדת ללא הפסקה בארץ ובעולם ואף כיכבה בקמפיין קוסמטיקה של קרדשיאן. אה כן, והיא גם בילתה לכמה דקות עם עומר אדם, למרות ההכחשות.

ברק שמיר. שוקה כהן
המשיך הלאה. ברק/שוקה כהן

ביחד: חברים קרובים של השניים מספרים על זוגיות שנרקמה לה בתקופה האחרונה בין הדוגמנים, כך שהם מבלים יחד יותר ויותר בזמן האחרון, תוך כדי שהם מנסים להסתיר את הרומן המתפתח. אז זהו, שבשביל זה יש את וואלה! סלבס שתספר לכם שעל פי מקורבים - השניים נראים ממש מאוהבים וכי לא מדובר בעוד פלירט קצר שיגמר מהר. שיהיה בהצלחה.

יעל שלביה. רפי דלויה
יש חבר חדש. יעל והמעצב עידן כהן/רפי דלויה

אם תהיתם, שמיר סיים לאחרונה זוגיות ארוכה ומאוד מתוקשרת עם קירל שאיתה יצא במשך שנתיים, רק בשביל לגלות שלאחר הפרידה - קירל המשיכה הלאה לזרועותיו של יונתן מרגי. גם עבור שלביה זו לא זוגיות מתוקשרת ראשונה זאת לאחר שהיו לא מעט פרסומים שטענו בתוקף כי היא יצאה למשך תקופה קצרה עם לא אחר מאשר אדם, זאת למרות שהשניים הכחישו את הידיעה.

מטעמה של שלביה נמסר: "מדובר בידידים".

שמיר בחר שלא להגיב לדברים.

וואלה! סלבס לא יוצאת עם דוגמנים, הם לא אוהבים לאכול
ג'אנק פוד.

השמועה אומרת ש...

ישראל הוא רווק הולל מאז הפרידה?

לכתבה המלאה
נועה קירל, ברק שמיר. ניר פקין
הפעם זה יחזיק יותר? ברק ונועה/ניר פקין
עומר אדם. ניר פקין
מה עומר יגיד?/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully