וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קירל אאוט, איזו כוכבת נוער הייתם משדכים לברק שמיר?

וואלה! סלבס

29.9.2018 / 2:06

אם האקסית נועה קירל כבר מצאה לעצמה בן זוג חדש, הגיע הזמן שגם הדוגמן שפעם אהבה יתאהב גם הוא? וואלה! סלבס מציעה לכם לבחור מי הצעירה שהכי מתאימה להיות החברה החדשה של ברק שמיר. הצביעו

ברק שמיר חוגג עם מעצבי האופנה DSQUARED2 (אינסטגרם)

בינינו, נכון שהזלתם דמעה כשוואלה! סלבס גילתה לכם שנועה קירל וברק שמיר נפרדו וכבר לא מתפקדים כזוג הצעיר האהוב על בני הנוער? נדהמתם לשמוע שקירל כבר התגברה על הדוגמן הישראלי המצליח ומנהלת מערכת יחסים חדשה עם בחור אחר - כמו כל טינאייג'רית ממוצעת?

אז זהו, שכמה שבועות אחרי שהפרידו כוחות באופן רשמי, וואלה! סלבס מאמינה שגם לברקוש מגיע להתאהב מחדש. נכון, מדובר בחייל צעיר, בפאשניסטה גלובלית שהוא בן עשרה, כזה עסוק במיוחד שצועד על מסלולי תצוגות ברחבי העולם, אבל אם ימצא את הליידי הנכונה, אין סיבה שלא יתפקד כג'נטלמן.


רכלו על השידוכים לברק שמיר בפייסבוק

נועה קירל, ברק שמיר. ניר פקין
מי תהיה הקירל הבאה? ברק שמיר והאקסית/ניר פקין

לכן, הנה לכם מבחר של כמה מהצעירות היפות הכי מדוברות בתעשיית הבידור - פנים חדשות, חביבות על בני ובנות הנוער, מוכשרות לפחות כמו קירל (אם לא יותר), שמתאימות בדיוק להיות ה"יפה של ברק". האם אנה זק תתאים, או שמא קים אור אזולאי? רגע, תוכלו לבחור גם בין רומי אברג'יל, מריה דומרק ואפילו ריף נאמן. הצביעו, כך שייתכן שתשפיעו וברק שמיר ינסה להתחיל עם בת המזל.

עוד באותו נושא

צפו: נועה קירל גוזרת את התלתלים של ברק שמיר

לכתבה המלאה
ברק שמיר, אופירה אסייג. רפי דלויה, אביב חופי
אופירה? לא! ברק שמיר/אביב חופי, רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully