וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרייז: זה מה שאביבית בר זוהר תעשה אחרי גמר "האח הגדול"

30.8.2018 / 0:23

הגברת הכי מדוברת בבית "האח הגדול" עוד לא יודעת, כי מדובר בהפתעה סודית - אבל ביום שאחרי שתצא מהבית הכי מצולם במדינה, בני משפחתה של אביבית בר זוהר מתכננים לה חוויה בלתי נשכחת. וואלה! סלבס סלבריישן

צילום מסך

יש כאלה שמשתתפים בתכניות ריאליטי כדי להתפרסם, אחרים רוצים להעביר אג'נדה או לחזק את הביזנס שלהם - אבל מה קורה עם אביבית בר זוהר, שכבר הפכה לגברת מתוקשרת לפני שנים, עושה עסקים ובחודשים האחרונים סחפה את הרשת עם הסרטונים הדעתנים שלה? או, אז היא בילתה שבועות ארוכים בבית "האח הגדול" המחודש, כדי לצאת ממנו נוצצת ומדוברת אפילו יותר בערב גמר העונה. מה שהיא עוד לא יודעת, הוא שביום שאחרי תחווה הפתעה שמתוכננת עבורה וצפויה להיות אחד הערבים בלתי נשכחים של חייה.


רכלו על הסופריזה של אביבית בר זוהר בפייסבוק

האח הגדול סימה נגד אביבית. צילום מסך
תצא כמנצחת? אביבית בר זוהר ב"האח הגדול"/צילום מסך

לוואלה! סלבס נודע כי ערב אחרי גמר העונה בסוף השבוע הקרוב, משפחתה של בר זוהר תערוך עבורה הילולת ענק בעיר הבית שלה, רחובות. המוזמנים: בני משפחתה של הגברת הזוהרת, בן הזוג שהמתין מחוץ לבית, תומכים וותיקים שלה וחברים חדשים, כמו משתתפי העונה הקרובים אליה, שהיו לצדה במהלך התקופה האחרונה והמורכבת משהו שעברה בבית המצולם.

לפי שעה, עוד לא ברור אם אביבית תרד במדרגות של "האח הגדול" בתור הזוכה של העונה, אבל מה שבטוח הוא שהמסיבה תתקיים ביום ראשון כחגיגת ענק שמעצימה את האישה והריסים (לשעבר). מיס בר זוהר עוד לא יודעת, אבל מלכת הרכילות תמיד כאן כדי להרוס את ההפתעה, כן?


וואלה! סלבס נדחפת למסיבות שלא הוזמנה אליהן מאז 1999.

עוד באותו נושא

למה אביבית בר זוהר לא יכלה לשבת במשך חודש על התחת?

לכתבה המלאה
אביבית בר זוהר. צילום מסך
בטוח שהוא יחגוג איתה. בר זוהר והחבר/צילום מסך
אביבית בר זוהר. ראובן קסטרו
בואי אל המסיבה!/ראובן קסטרו
האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
עברה תקופה מתישה בריאליטי. אביבית בר זוהר/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully