וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה להכריע: מי ינצח בעונה של "האח הגדול"?

וואלה! סלבס

25.8.2018 / 0:32

בדיוק שבוע לפני גמר העונה המחודשת של הריאליטי בבית הסגור, וואלה! סלבס מאפשרת לכם לנסות להמר, לבחור ולבדוק - האם הדייר שאתם הכי אוהבים באמת ינצח ב"האח הגדול"? התנגו בהתהאם ותצביעו

צילום מסך

עוד עונה מלאה בדרמה של "האח הגדול" מתקרבת לסופה: אחרי כמעט ארבעה חודשים ארוכים בבית המצולם ביותר במדינה, בעוד שבוע בדיוק יצאו מהבית חמשת הדיירים האחרונים - כאשר אחד מהם יוכרז כמנצח של הסיבוב המחודש של הריאליטי הפופולרי. החלטה מי זה יהיה, תלויה בצופים שעקבו אחרי העלילות של המתחרים, לעיתים משעממות, לעיתים מלאות בדמעות, הצביעו ויהיו מרוצים מההחלטה. או שלא.


רכלו על הזוכה שלכם של "האח הגדול" בפייסבוק

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
אז מי יהיה הזוכה של העונה? משתתפי "האח הגדול"/צילום מסך, צילום מסך

מה לא קרה שם במהלך התקופה החולפת - עם התחלפות עורכי התכנית, לצד דיירים שפרשו מיוזמתם (או בגלל אירועים כאלה ואחרים). חילופי צעקות, משימות מסובכות שהפכו את אדל + אביבית לדיירות מן המניין, מנחים מבולבלים בשידור חי לצד הדחות לא צפויות וכמה מתמודדים לשעבר שקצת אבדו את זה. נו, החיים עצמם.

האם זה יהיה ישראל אוגלבו שזכה בכרטיס אוטומטי לגמר העונה, אליאב רחמים שהוכתר כבחור טוב הלב או דווקא אדל בספלוב, שמדלגת בין תכניות ריאליטי? רגע, הזוכה הבא יכול להיות גם מירב ישראל עם הפה הגדול או מריה דומרק ורועי קורנבלום שלא בדיוק התבטאו מול המצלמה, אך גם הגברת עם האג'נדה, אביבית בר זוהר, ששדרגה את מעמדה בתעשיית הבידור בעקבות העונה הנוספת של הריאליטי.


וואלה! סלבס תשמח שתבחרו ותראו לכל הצופים הצצה צוקדמת למה שיקרה בעוד שבוע בדיוק. מה אתם אומרים? קדימה.

יא באבי

מושיק עפיה ויוצאת "האח הגדול" מתחרמנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully