וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימה בכר או אביבית בר זוהר: באיזה צד אתם ביריבות של "האח הגדול"? בחנו את עצמכם

וואלה! סלבס

21.7.2018 / 0:02

שתי נשים חזקות ומלאות תארים, שעברו טיפולים קומסטיים, נמצאות בבית אחד ולא מפסיקות להתנצח. לאור הקרב שהתרחש בבית "האח הגדול", וואלה! סלבס רוצה שתבחנו את עצמכם ותקבעו אם אתם בצד של אביבית בר זוהר או של סימה בכר. קדימה

יש אישה גדולה מהחיים, אבל מה קורה כאשר שתי דיוות כאלה נתקעות יחד בבית אחד, מרושת במצלמות? מתברר שקצת פחות נעים לשהות בימים האחרונים בחברתן של אביבית בר זוהר או סימה בכר, שתיים מהמשתתפות הבולטות של עונת "האח הגדול" הנוכחית, שיש להן שלל מכנים משותפים, אך מתברר שהיריבות בינן גדולה אפילו יותר.

השבוע, הקצר בין שתי משתתפות הריאליטי (עליו קראתם כמובן גם בוואלה! סלבס, רגע אחרי שמיס בר זוהר נכנסה לעונה כדיירת מן המניין) הגיע לכדי פיצוץ מתועד היטב, שייצר פילוג לא רק בין הדיירים - אלא גם בין הצופים המשובעים של העונה. עוד לא בטוחים באיזה צד אתם? אז זהו, שלוואלה! סלבס הפתרון.

אביבית בר זוהר, סימה בכר. אינסטגרם, צילום מסך
קרב חתולות. אביבית בר זוהר מול סימה בכר/צילום מסך, אינסטגרם

רכלו על הסכסוך בין אביבית בר זוהר לסימה בכר בפייסבוק


על מנת ליישב עם עצמכם את הסכסוך ולהחליט באופן חד משמעי באיזה צד אתם, זה של הגברת עם הריסים או זה של הליידי עם הכתר על הראש, וואלה! סלבס ערכה מבחן שבו תוכלו לבדוק את עצמכם ולקבוע אחת ולתמיד אם אתם בצד של אביבית בר זוהר, או דווקא זה של סימה בכר. יאללה, התנהגו בהתאם, למה אתם מחכים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully