וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי מ"האח הגדול": "החבר של מריה יכול להתעצבן, לא שולט ברגשות שלי"

אמנון גולדמן

26.8.2018 / 13:45

למרות שהודח שבוע לפני גמר העונה של "האח הגדול", רועי קורנבלום חושב ש"היו לי ביצים של בת יענה" וממש לא מתחרט על כך שהתאהב במריה דומרק בבית המצולם. וגם: למה הוא חושב שלאביבית לא מגיע לנצח. צפו. וואלה! סלבס פותחת

רועי קורנבלום בראיון אחרי ההדחה מ"האח הגדול" (צילום: עידו שחם, עריכה: אביעד בללי)

כמה מבאס להעביר שבועות ארוכים בבית "האח הגדול", רק כדי שימים ספורים לפני גמר העונה לגלות שהצופים החליטו לזרוק אותך מהתחרות? תשאלו את רועי קורנבלום, שנכנס לפני כמעט ארבעה חודשים לבית המצולם ביותר במדינה, רק כדי להיות מודח אמש (ש'), שבוע לפני הגמר המרגש - תוך כדי שהוא סופג ביקורת על כך שהיה "חסר אופי", לדעת כמה מאלה שבילו איתו באותו הבית בדיוק.


רכלו על ההדחה של רועי מ"האח הגדול" גם בפייסבוק

רועי קורנבלום, האח הגדול. עידו שחם
לא שולט ברגשות שלו. רועי קורנבלום/עידו שחם

"'בת יענה'?", הוא שואל בראיון עם וואלה! סלבס רגע אחרי שהודח, "בוא נסובב את זה לכיוון שאני אוהב - אני חושב שהיו לי ביצים של בת יענה, לא להיכנס למקומות שאין לי מה להיכנס אליהם", טוען קורנבלום. "את הדעה שלי מעולם לא חסכתי... אני אף פעם לא מתלהם יותר מדי, צועק יותר מדי, זה הגישה שלי בכללי בחיים. יש כאלה שיראו את זה כמפחד מעימותים, אני אראה את זה כרודף שלום. יש כאלה שיראו את זה כטומן את הראש באדמה, אני אראה את זה כמרים את הראש מעל".

עם זאת, הדבר הכי מעניין קרה איתו בריאליטי, היה הרומן הלא ממומש עם מריה דומרק - שמנהלת זוגיות ארוכה, הרבה לפני שהגיעה לתחרות המצולמת. למרות שלטענתו התאהב בבולנדינית, "מעולם לא התחלתי איתה. אף פעם לא התחלתי עם מריה בתוך הבית", טען כשנשאל מה בן הזוג שלה יחשוב על מה שקרה בין שני הדיירים.

יא באבי

מושיק עפיה ויוצאת "האח הגדול" מתחרמנים

לכתבה המלאה
מריה דומרק, האח הגדול. ליאור קסון,
התאהב בה, כמובן. מריה דומרק/ליאור קסון

אז בכל זאת יש לחבר שלה סיבה להתעצבן
"תראה, הוא יכול להתעצבן עליי, אני לא שולט ברגשות שלי. לא חצינו שום גבול... שמרנו על חברות מאוד טובה בתוך בית שהוא מאוד קשה. סך הכל, מה שיהיה לו להגיד שיגיד, אני לגמרי מבין, נתתי לו את הכבוד המלא, אני גם בטוח שהוא אחלה של גבר".

עכשיו כשיצאת מהבית אתה רואה את עצמך מנהל איתו איזושהי שיחה?
"אני משער שזה יכול לקרות, אבל אין לי מושג, אין לי מושג. האמת היא שאני מקווה שכן".

בעוד שלדבריו של רועי, אביבית בר זוהר לא ראויה לנצח בעונה המחודשת של "האח הגדול" (כי "יש אנשים שעברו ארבעה חודשים בבית הזה"), הוא לא יודע אם יזכרו את התקופה שלו בריאליטי. "שמע, מאמין שכן. מאמין שכן, מקווה שכן וגם אם לא יהיה בסדר", צחק.


כשוואלה! סלבס ממש רעבה, היא לא זוכרת אפילו איך קוראים לספק הסמבוסקים שלה.

האח הגדול 2. צילום מסך,
לא ראויה לניצחון? אביבית בר זוהר/צילום מסך
רועי קורנבלום, האח הגדול. עידו שחם
ביצים של בת יענה, לדבריו. קורנבלום/עידו שחם
האח הגדול. צילום מסך
לא התחיל איתה? רועי ומריה ב"האח הגדול"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully