וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה קטע, קיילי ג'נר חשפה לעולם את השם שבחרה לתינוקת?

18.12.2017 / 11:42

הריונה של האחות הצעירה במשפחת קרדשיאן עוד לא הסתיים, אבל הצהובונים בהוליווד כבר בטוחים שקיילי ג'נר בחרה את שם התינוקת שהיא מטפחת ברחם. הסיבה: הכל קשור למוצרי הקוסמטיקה שלה, כמובן. וואלה! סלבס אפרסק

קיילי ג'נר/אינסטגרם

בעוד שעונת החגים הנוצרית עוד לא הגיעה לסיומה, הוליווד כבר נערכת לעונה החגיגית הבאה. לא, לא עונת הפרסים הנוצצת עם כל השמלות והחליפות על השטיחים האדומים - אלא עונת הלידות המשולשת של בנות משפחת קרדשיאן: קים (והאם הפונדקאית), קלואי האמצעית והבייבי של הריאליטי-טראש, קיילי ג'נר, שעל פי הדיווחים כבר בחרה שם לתינוקת העתידית שלה היא מצפה.

איך כולם יודעים? זה הכי קומפליקייטד, אבל כמובן שקשור למשפחת הריאליטי-טראש הסופר מפורסמת, לקו מוצרי הקוסמטיקה של מיס ג'נר ההריונית בת ה-20 ולשלל ספקולציות של מילוני המעריצים הצעירים שלה ברחבי העולם.


עוד רכילות מסעירה:
כריסטינה אגילרה חושפת שד חביב
כוכב הנוער שהתפשט לגמרי, צילם ופרסם!

מה דעתכם, קיילי ג'נר כבר בחרה שם? רכלו בפייסבוק

קיילי ג'נר, ינואר 2017, לוס אנג'לס. GettyImages
ניים דרופינג. קיילי ג'נר/GettyImages

הצהובונים באמריקה מתעקשים לשלהב את חובבי הריאליטי של הקרדשיאנ'ז ולטעון שהפתרון לשאלה: מה השם המועדף על ג'נר הצעירה - הייתה מתחת לאפם של המעריצים כל הזמן הזה. אז מה אם אף פעם לא הכריזה חגיגית שהיא נושאת ברחמה את ילדו העתידי של בן הזוג שלה בחצי השנה האחרונה, הראפר טראוויס סקוט, או אישרה שהיא אכן מצפה לבת, או פרסמה תמונה ברשת שבה היא מציגה לראווה את הבטן. אצל הבת של קייטילין וקריס ג'נר, כנראה הכל סמי- חשאי.

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. splash
אולי הבויפרנד יבחר את השם? טראוויס סקוט/splash

המתח הורג אתכם? שימו לב, מתברר שקיילי קוראת למוצרי הקוסמטיקה המצליחים שלה על שם חברי משפחת קרדשיאן באופן קבוע, כך שמלבד שפתוני (אחותה) קורטני, מסקרה על שם הסבתא וקווי האיפור על שם האחייניות פנלופה או נורת' ווסט - יש עוד כמה שמות בודדים שהעניקה למוצרים ושם, ככל הנראה, נכלל גם שם הבייבי המועדף עליה.

מנכ"לית חברת המייק אפ, אכן החביאה את השם הנבחר שלה באחד המוצרים שהשיקה מאז שנודע על ההריון - אז האופציות לבייבי ג'נר לא מגוונות במיוחד: הולי (קדושה) או ג'ינג'ר (אדמונית), אם תרצה להתאים את השם לתקופת החגים הנוכחית (או לתת לילדה שם של חתולה), אך עם זאת השם שהכי מלהיב את הצהובונים הוא פיץ' (או בעברית: אפרסק). קיילי עצמה, סיפרה בעבר בראיונות שהיא אוספת רעיונות לשמות ילדים אותם היא כותבת ברשימה נסתרת על מכשיר הטלפון שלה.


גם וואלה! סלבס בחרה שם לילדתה הדמיונית: מוג'דה.

קיילי, קים או קלואי

לאיזה בייבי קרדשיאן אתם הכי מצפים?

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר בשמלת פסים רפויה. ספלאש
איפה הבטן? ג'נר/ספלאש
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
צמד חמד. קיילי ובן הזוג, הראפר טראוויס סקוט/GettyImages
קיילי ג'נר, קים קרדשיאן. GettyImages
אחיות או לא להיות. קים קרדשיאן עם קיילי ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully