וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ים קארי?

וואלה! סלבס

30.10.2015 / 0:54

האיש הכי מצחיק של הניינטיז כבר לא מרבה להופיע על המסך הגדול כמו פעם. אז מתוך געגוע, וואלה! סלבס יצאה לבדוק – איך התבגר ג'ים קארי עם השנים? צפו. וואלה! סלבס עוטה מסיכה

אימג'בנק GettyImages

ג'יימס יוג'ין קארי – או כמו שאתם מכירים אותו – ג'ים קארי, נולד בעיירה מנומנמת בקנדה. החיים של אייס ונטורה לא תמיד היו זוהרים, וכילד משפחתו של קארי סבלה מעוני – עד כדי כך שנאלצו לחיות בקרוואן למשך שלושה חודשים, קרוואן שלא מזכיר את הקרוואנים המפוארים שהוא מקבל היום על סט צילומים, כן?

כל העצב הזה לא השפיע על המצחיקול, שכבר כילד היה מופיע בסוף כל יום בבית ספר ומשעשע את חבריו לספסל הלימודים. קריירת המשחק שלו כללה אין סוף תפקידים קומיים בלתי נשכחים בסרטים כמו: "אייס ונטורה", "המסיכה" ו"טיפשים בלי הפסקה", אבל קארי תמיד היה נחוש להוכיח שהוא גם שחקן רציני, והצליח לעשות את זה לא רע בכלל בהופעות דרמטיות ב"שמש נצחית בראש צלול", "שקרן שקרן" ו"המופע של טרומן".

בתחום הזוגי, קארי הצליח קצת פחות: הוא התגרש פעמיים, ביטל אירוסים עם השחקנית רנה זלווגר, וגם חמש שנות הזוגיות הפוטוגנית עם השחקנית והדוגמנית ג'ני מקארת'י לא הובילו את השניים להזדקן יחד. האמא הפולניה של וואלה! סלבס התקשרה, הויא ממש לא מרוצה. מה יהיה ג'ימי?

נכון שנדמה שקארי לא השתנה כלל במשך השנים? אז זהו, שהוא דווקא כן - לכן, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם קארי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר הקומיקאי, מהימים בהם היה עוטה על עצמו מסיכה ירוקה ויוצא לרקוד ברחובות, ועד לימים אלה ממש.

וואלה! סלבס שמה על עצמה מסיכה כל פעם שהיא רוצה לצאת לרחוב.

לעוד מתיחות פנים: מייק מאיירס | אד אוניל | בון ג'ובי | מיק ג'אגר

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ים קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully