וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה מייק מאיירס?

וואלה! סלבס

23.10.2015 / 7:27

הסטלן ווין קמפבל מ"עולמו של וויין" השתדרג לתפקיד מרגל בעל כוחות מוג'ו בסדרת סרטי "אוסטין פאוורס" - אבל איך השתנה האיש בעל אלף הפרצופים, מייק מאיירס, לאורך השנים? צפו וגלו. וואלה! סלבס גרובית

אימג'בנק GettyImages

מייק מאיירס חייב את הפריצה הגדולה שלו לתוכנית המערכונים הפופלארית "סאטרדיי נייט לייב" בה הופיע במשך שבע שנים, בדמותו של ויין קמפבל. בעקבות המערכונים הקורעים מצחוק נוצר סרט הפולחן "עולמו של ווין".

בשנת 1997 יצא הסרט הראשון בסדרת סרטי "אוסטין פאוורס" המיתולוגית. מאיירס הוכיח שהוא מופע של איש אחד, כשהצליח ליצור, להפיק ולשחק מספר דמויות שונות באותו סרט (אוסטין פאוורס, ד"ר איבל ותפקידים נוספים) הסרטים, שהיו פארודיה על סרטי המרגלים משנות ה-60, זכו להצלחה ענקית ומאיירס, כמיטב המסורת הבונדית, דאג ללהק לצידו פרטנריות שוות במיוחד לתפקיד "נערת אוסטין פאוורס": אליזבת' הארלי, הת'ר גראהם ואפילו המלכה האם – ביונסה.

מאיירס הוא גם האחראי לדיבוב דמותו של העוג הירוק "שרק" בסדרת הסרטים המצליחה. כדי לתת פייט, הביאו המפיקים הישראליים את יובל דור "מהכול עובר חביבי" לדבב את דמותו של שרק בגרסא הישראלית. הגיוני סך הכול.

אז איך השתנה האיש בעל אלף הפרצופים במשך השנים? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מאיירס – ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר הקומיקאי המופרע מאז החליף תכשירים נגד כינים עם גארת' ב"עולמו של ווין" ועד לימים אלה ממש.

וואלה! סלבס שיחקה פעם את "שרק" בהצגה במתנ"ס השכונתי כי המפיקים רצו לחסוך באיפור.

עוד מתיחות פנים: אד אוניל | בון ג'ובי | מיק ג'אגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully