וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה אל בנדי?

וואלה! סלבס

16.10.2015 / 0:49

אד אוניל הוא האבא הכי אמריקאי שיש על המסך כבר 20 שנה: מימי "נשואים פלוס" העליזים עד ל"משפחה מודרנית" שעדיין משודרת בהצלחה. אז איך השתנה אד אוניל עם השנים? צפו בגלגולים השונים של אל באנדי. וואלה! סלבס גרושה מינוס

אימג'בנק GettyImages

אדוארד "אד" אוניל נולד באוהיו בשנת 1946, מה שאומר שבאפריל הקרוב הוא יחגוג 70 אביבים. ריספקט! אוניל הוא שחקן עסוק ומבוקש בסרטים וסדרות רבים - בקולנוע הוא בדרך כלל מלוהק, משום מה, לתפקיד של שוטר (!), אך הוא הגיע לתודעה וללב הקהל בזכות התפקיד הבלתי נשכח של 'אל בנדי', מוכר הנעליים הלא יוצלח בסדרה האלמותית "נשואים פלוס", שעלתה לאוויר בשנת 1987 ושודרה בהצלחה במשך 10 שנים.

בניגוד לרוב שחקני הסדרות המצליחות, שהופכים מזוהים עם הדמות ולא מצליחים להשתחרר ממנה (כוכבי "חברים" למשל), אוניל הוכיח שהוא לא וואן טריק פוני, כשב-2009 עלתה לאוויר הסדרה "משפחה מודרנית" בכיכובו. כפיצוי על עוגמת הנפש בגילום דמותו של אל בנדי הלוזר הנצחי, מלהקי "משפחה מודרנית" עשו עמו חסד וליהקו לתפקיד אשתו את סופיה ורגרה הלוהטת. אכן פיצוי הולם.

בשנת 2011 הוליווד חלקה כבוד לאוניל והעניקה לו כוכב בשדרה המפורסמת. בטקס המרגש השתתפו 3 הנשים בחייו: קתי סגל (פגי בנדי), ורגרה, ואשתו בחיים האמיתיים לה הוא נשוי כבר 30 שנה, קתלין רוסוף. מעניין את מי מהן הוא מעדיף.

וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם אד אוניל ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר השחקן - מהתקופה בה פגי קלי ובאד היו עושקים אותו כלכלית ועד ימים אלה בהם הוא מממן את סגנון החיים הראוותני של גלוריה פריצ'ט.

וואלה! סלבס קיבלה כוכב על שמה בשדרת כוכבי הפורנו

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully