וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה נטליה אוריירו?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

21.8.2015 / 0:06

זוכרים את כוכבת הטלנובלה "בובה פראית", זו שזכתה לנשיכה בשידור חי, הלהיבה את הישראלים והיתה השראה לשרית חדד? שימו לב מה קרה למראה של נטליה אוריירו, מאז ועד היום. וואלה! סלבס מיאמור

אימג'בנק GettyImages

התרגשתם מ"אנטונלה"? זה רק כי לא ראיתם מה קרה ליורשת שלה "בובה פראית", שריגשה את מכורי הטלנובלות בסוף הניינטיז - בכיכובה של השחקנית נטליה אוריירו. הכוכבת מאורוגוואי, שזרחה כמו פנינה בעולם הדרמות השמאלציות בתחילת המילניום, היא כבר לא הצעירה השובבה שהופיעה על המסך, אלא שחקנית רצינית בסוף שנות השלושים לחייה.

אוריירו, לא רק שהופיעה בשלל דרמות לטיניות, התחתנה בחשאי ושחררה שלושה אלבומים על שירים שהפכו ללהיטים גם בישראל, אלא גם ביקרה בארץ הקודש מספר פעמים (וננשכה בשידור חי בערוץ 2, על ידי הבדרן המנוח דודו טופז). היי, היא אפילו זכתה לככב בתחרות כשרונות ישראלית משלה והלהיבה את הקהל כאילו היתה סוג-של-ג'וליה רוברטס (כולל בילוי על המסך לצד אנחל בונני).

כעת כשהיא כבר בת 38, בוחרת את הסרטים והסדרות שהם היא משתתפת בקפידה - וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם נטליה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שאוריירו עברה מאז שהתחילה כשובבה מופרעת והקסימה את הצופים ועד לשחקנית זוכת הפרסים שהיא כיום. אז מה עבר על פניה של מונייקה בראבה? קחו את הכל.


וואלה! סלבס תמיד פראית, אף פעם לא בובה.


עוד מתיחות פנים: אנדריאה דל בוקה | ניל פטריק האריס | ג'יימס ואן דר ביק | קליסטה פלוקהארט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully