וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אנדריאה דל בוקה?

וואלה! סלבס

14.8.2015 / 2:53

מה, אנטונלה עוד רגע כבר בת 50? עוד לפני חגיגות היובל לשחקנית הארגנטינאית אנדריאה דל בוקה, אתם מוזמנים לבחון מה עבר על המראה שלה עם השנים. כולל הדמעות. וואלה! סלבס פרלה נגרה

צילום מסך

עזבו אתכם מקרדשיאן, אנג'לינה או ביונסה, בשנות התשעים העליזות היתה רק כוכבת בינלאומית אחת שריגשה את הקהל הישראלי - והיא הפציעה על המסך בכל יום מחדש. אנדריאה דל בוקה, או כפי שרבים מכירים אותה: "אנטונלה", "סלסטה" או "זינגרה", תלוי באיזה שלב של העשור ההוא התמכרתם לטלנובלות הארגנטינאית ששודרו בארץ וזכו לקהל של המון מעריצים.

דל בוקה הדרום אמריקנית, תחגוג בסתיו הקרוב 50 שנים (!) של דרמה קורעת לב, שבמהלכן הופיעה בלא פחות מ-23 טלנובלות שונות. זה לא כולל סרטים, תפקידי אורח בדרמה ועוד הפתעות ששודרו על המסך בספרדית שקיימה מאז שהיתה ילדה-שחקנית בת ארבע. היי, היא אפילו הספיקה לצלם פרקים מהטלנובלה "פנינה שחורה" בארץ הקודש, אי אז שהיתה בשיא תהילתה המקומית.

כדי שלא תתחיל לדמוע כמיטב רגעי הדרמה בסדרות שלה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם דל בוקה - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה צעירה בשואוביזנס ועד לשחקנית המתבגרת שהיא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניה של אנדריאה בין השנים, ולראות איך גדלה להיות האישה הלטינית שהיא היום. ושום מילה על גוסטבו, כן?


וואלה! סלבס תמיד היתה הפנינה השחורה של ביצת הבידור.


עוד מתיחות פנים: ניל פטריק האריס | ג'יימס ואן דר ביק | קליסטה פלוקהארט | הריסון פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully