וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'יימס ואן דר ביק?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

31.7.2015 / 2:28

כוכב "דוסון קריק" הוא כבר מזמן לא הנער המתבגר שכיכב על המסך לצד קייטי הולמס - אלא כוכב עבר בסוף שנות השלושים לחייו, שעדיין זכור בתור הבלונדיני מסדרת הנעורים. איך הוא נראה כיום? וואלה! סלבס קראק

אימג'בנק GettyImages

טוב, אז דוסון לירי - נו, ההוא שפעם כבש את לב הבנות כתיכוניסט המבולבל של "דוסון קריק" - הוא כבר בן 38. לא מדובר בדמות שהתבגרה, אלא בשחקן שגילם אותו ועל הדרך כבש את הצעירות שחיפשו את הנפגש הרגישה פלוס החזות הבלונדינית, ג'יימס ואן דר ביק. ההוא שמכיר את קייטי הולמס לא פחות טוב (או אולי אפילו יותר) מהאקס טום קרוז.

בסוף שנות השלושים לחייו, ואן דר ביק (שהחל את הקריירה כשהיה בן 16) עדיין קצת נראה כמו הצעיר ההוא מהעיירה הקטנה באמריקה. למרות שמאז הספיק להשתתף בכמה סרטים וסדרות, בעיקר בתפקידי אורח, כיום הוא עדיין רוכב על התהילה שלו מאז ימי סדרת הנוערים ההיא. בסדר, אז הוא גם צוחק על עצמו והדמות שגילם בכל מיני הופעות משונות על המסך, מאמין בתורת הקבלה ואפילו ביקר בארץ מספר פעמים ואפילו ערך בישראל טקס נישואים. ועדיין, לנצח (כנראה) דוסון.

זוכרים אותו מפעם? כי וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'יימס - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהיה כוכב צעיר ועד לאישיות הדיי נשכחת שהוא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניו של ואן דר ביק בין השנים, ולראות איך דוסון התבגר. לא יכולים לחכות?


וואלה! סלבס תמיד היתה במחנה פייסי.


עוד מתיחות פנים: קליסטה פלוקהארט | הריסון פורד | אבריל לאבין | אדם לוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully