וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אבריל לאבין?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

10.7.2015 / 2:29

עד כמה קומפליקייטד המראה החיצוני של אבריל לאבין? כך נראית היום נסיכת הפאנק-רוק השובבה, שהתחילה בתור תיכוניסטית מגניבה והפכה לעוד כוכבת עבר מתוסבכת. וואלה! סלבס צווחת

אימג'בנק GettyImages

ידעתם שנסיכת הפאנק-רוק הקנדית שמסרבת להתבגר, או פשוט אבריל לאבין, תחגוג בקרוב את יום הולדתה ה-31?! העובדה שהחלה בתור רוקרית צעירה ובועטת בת 18, שבשנים האחרונות עסקה בעיקר בחתונה, גירושים וחתונה מחדש, תוך כדי שגילתה כי נדבקה במחלת ליים ועברה טיפול ממושך - שלאחרונה סיפרה כי סייע לה להתמודד עם התופעות הגופניות החמורות שלה.

לאבין, שבמהלך הקריירה שלה לא רק סיפקה כמה להיטים לתיכוניסטים חובבי פסים ורודים בשיער ואיפור כבד בעיניים - הספיקה גם להשתתף בסרטים שונים, השיקה קו אופנה משלה וכמובן שחררה כמה אלבומים בין לבין. את החספוס, כנראה אבדה כאשר נישאה בגיל 22 לסולן להקת סאם 41, רק כדי להיפרד ממנו שלוש שנים אחר כך. בתום תקופה ארוכה שבה יצאה עם ברודי ג'נר (האח החורג של הקרדשיאנז ובנה החתיך של קייטלין ג'נר), נישאה בהפתעה לסולן להקת ניקלבק.

מלבד העליות והמורדות בחייה של רוקרית, לאבין גם תועדה אלפי פעמים על ידי הפפראצי ועל השטיח האדום - לכן וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם אבריל המתוסבכת, ומציגה לכם את השינויים החיצוניים שעברה מהיום שנכנסה לחיינו ועד היום, שבו היא כבר לא ממש רלוונטית. ככה זה, קומפליקייטד.


וואלה! סלבס שקלה לצבוע את שיערה לוורוד, אבל חוששת שזה יתנגש עם הצבע הירקרק הטבעי שלה.


עוד מתיחות פנים: אדם לוין | כריס בראון | פאולה עבדול | כוכבת "נני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully