וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ניל פטריק האריס?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

7.8.2015 / 2:13

הילד-רופא "דוגי האוזר", התבגר להיות בארני הסליזי ב"איך פגשתי את אמא שלך". אבל איך השתנה השחקן החמוד ניל פטריק האריס בין תפקיד לתפקיד על המסך? צפו וגלו. וואלה! סלבס מתבגרת

אימג'בנק GettyImages

יכול להיות שהכרתם אותו כ"דוגי האוזר", הילד המציק שהתחפש לרופא של ממש על המסך הגדול. אחר כך, בטח בחנתם אותו בתור בארני בקומדיה "איך פגשתי את אמא שלך". כעת, תוכלו לראות איך בדיוק השתנה בין לבין - או יותר נכון, איך השחקן האמריקני ניל פטריק האריס שמופיע על המסך כבר שנים ארוכות, התבגר.

הכוכב הבלונדיני, שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-42, החל לשחק באופן קבוע כבר שהיה בן 16. כן, זה אומר שכמעט שלושה עשורים הוא מתפקד בג'וב כזה או אחר, אם על במת התיאטרון, בהנחיית אירוע פרסים נוצץ (כמו טקס האוסקר האחרון) או על המסך הקטן. כשהאריס לא עובד, הוא חי בגאווה עם בן הזוג שלו (ששיחק בתפקיד אורח ב"איך פגשתי את אמא") ומגדל את זוג התאומים שלהם.

אבל האם הפרצוף של הכוכב שהחל כילד והתבגר עם הזמן, נותר זהה לאורך השנים שבהן הוא מופיע מול קהל? וואלה! סלבס החליטה לבחון את פניו של ניל-פטריק-דוגי-האוזר ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך האריס התבגר. האם הוא נראה בדיוק אותו הדבר? שימו לב.


וואלה! סלבס מתה על ילדים כוכבים, בדיוק בשלב שבו הם הופכים למתבגרים כוכבים. נופלים.


עוד מתיחות פנים: ג'יימס ואן דר ביק | קליסטה פלוקהארט | הריסון פורד | אבריל לאבין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully