וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעת יום ההולדת של יובל שרף

וואלה! סלבס

9.6.2015 / 0:01

איך יובל שרף סיכמה את העשור השלישי בחייה? הג'ינג'ית חגגה בהפתעה מיוחדת שעליה אחראי בעלה, שלומי שבן, שצירף לחגיגה גם את בנם הפעוט. רגע אחר כך, שידרה עסקים כרגיל בשופינג עם חברה. וואלה! סלבס הילולה

יובל שרף. אלעד גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
קנית משהו לשלומי, לא?! יובל שרף/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גוטמן

השנה האחרונה של יובל שרף הייתה ללא ספק אחת העמוסות בחייה. אחרי שהפכה לאמא טרייה לנורי הקטן לפני כשלושה חודשים, השחקנית הצעירה ציינה תאריך נוסף וחשוב לא פחות בלוח השנה הפרטי שלה - יום הולדת עגול.

לשרף, שחגגה בסוף השבוע האחרון יום הולדת 30, חיכתה הפתעה מיוחדת מבעלה, הזמר שלומי שבן, שהחליט לקחת אותה בהפתעה לנופש סוף שבוע שמשי באילת, יחד עם נורי כמובן. כן, מדובר בחופשה משפחתית ראשונה בהרכב החדש.


רוצים עוד חדשות חמות?
מצטמצמים? אנג'לינה, בראד והילדים טסים במחלקת תיירים
הסלבס במכנסונים? "יכול להיות שלבשתי בגדים קצרים מדי"
מי בת משפחת קרדשיאן שעברה שאיבת שומן?

יובל שרף. אלעד גוטמן, צילום מסך
אין כמו קאפקייס אחרי סשן TRX! שלומי שבן, מאיה ורטהיימר, שביט ויזל, שלומית מלכה, ידידיה ויטל, ג'קי אזולאי ושרף מזיעים/צילום מסך, אלעד גוטמן

שבן, שרף ונורי ירדו לאחד המלונות בעיר הדרומית יחד, מבלי ששרף תדע לאן היא נוסעת. מי שציפה לראות אותם עושים קעקועי חינה או רוכשים גרגר אורז עליו כתוב שמם התאכזב - כי המשפחה בחרה להגיע לאחד החופים המבוקשים במקום, החוף של מוש (של מוש בן ארי). שם חגגו, אכלו ובילו ובסשן מוזיקלי, שהוביל מי אם לא הבעל האוהב.

בין לבין, פרסמה שרף גם תמונות לחשבון האינסטגרם שלה המתעד את החופשה המשפחתית ואת הפיגורה אחרי הלידה. שרף, שבילתה את החודשים בחופשת לידה, לא מחמיצה את אימוני הספורט. כך שרגע לפני הנסיעה המשפחתית, ציינה את יום ההולדת באופן ספונטני יחד עם החברות שלומית מלכה, מאיה ורטהיימר, ידידיה ויטל, ג'קי אזולאי ושביט ויזל - בסטודיו של המאמנת ליקי. המתעמלים, זכו לביקור משבן, שהצניח עליהם מטר של קאפקייקס (עוזר לדיאטה?).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יובל שרף. אלעד גוטמן, צילום מסך
חזרתי לגזרה? שרף/צילום מסך, אלעד גוטמן

כאילו הבטן-גב באילת לא הספיק, שרף נחתה בתחילת השבוע בחזרה במרכז הארץ - וכבר עשתה סיבוב קניות עם חברה קרובה בקניון עופר בפתח תקווה, כשלצדה חברה טובה. זאת, לרגל הסייל הגדול שנערך במקום. מיד אחרי סבב הקניות, שרף חזרה לתפקיד חייה כאם טרייה ולקחה את נורי הקטן לסניף "טיפת חלב", כדי לקבל את החיסון הראשון בחייו.


וואלה! סלבס הייתה באילת לפני עשור ועשתה צמות בכל שיערות גופה. גם בבית שחי.

יובל שרף. אלעד גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
טוב, אני חייבת עוד משהו קטן/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גוטמן
יובל שרף. אלעד גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
ותקני משהו לנורי, טוב? יובל שרף/מערכת וואלה! NEWS, אלעד גוטמן
  • עוד באותו נושא:
  • יובל שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully