וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בת משפחת קרדשיאן שעברה שאיבת שומן?

שירות וואלה! סלבס

8.6.2015 / 16:02

תודו שהתשובה הראשונה שעלתה לכם לראש היתה קייטלין. אז זהו, שממש לא. אז מי הקרדשיאנית מהמשפחה הכי טראשית על המסך - שעברה ניתוח קוסמטי לצמצום היקפים? וואלה! סלבס שואבת את האונה השמאלית

משפחת קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אז מי נשאבה? משפחת קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

טיפולים קוסמטיים, השתלות סיליקון (למרות שרובן מכחישות שעשו כאלה) ואפילו ניתוחים לשינוי מין - כן, בנות משפחת קרדשיאן עברו כמעט כל ניתוח אפשרי, הן לא מתביישות בכך ובטח ובטח שלא מתכוונות להפסיק בקרוב. אם כך, בוודאי לא תופתעו לשמוע שאחת מהן עברה על פי הדיווחים ניתוח לשאיבת שומן.

למרות שהיא טוענת כי הקוביות שצצו לה בבטן לאחרונה הן בעקבות תזונה נכונה ועבודה קשה במכון הכושר היוקרתי שלה - מקורבים למשפחה הטראשית טוענים כי האחות קלואי קרדשיאן, עברה הליך קוסמטי לשאיבת שומן.


רוצים עוד רכילות?
שוטרים ליוו את קייט מוט לאחר שהתפרעה במטוס
אנג'לינה, בראד והילדים טסים במחלקת תיירים

קלואי קרדשיאן על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית. AP
רואים את ההבדל? קלואי קרדשיאן/AP

"קלואי עברה סדרה רצינית של שאיבות שומן באזור קו המתניים, הבטן והרגליים, לפני שלושה חודשים", סיפר מקורב לבני המשפחה והוסיף כי קלואי כל כך מרוצה מהתוצאות עד "שכעת היא שוקלת לעשות שאיבה גם בישבן ולהוריד מידה אחת, כי היא מרגישה שכעת גודל הישבן לא פרופרציונאלי לשאר הגוף הדקיק שלה". צודקת.

עם זאת, האחות הקטנה של קימי ממשיכה לדבוק בגרסה שלה וטוענת כי הכל תוצאה של אכילה נכונה ועבודה מרובה. "מסע הכושר שלי הוא מסע לכל החיים", כתבה קלואי בחשבון האינסטגרם שלה, "כושר הוא לא עניין של להיות יותר טוב מאחרים, אלא עניין של להיות יותר טוב ממי שהיית בעבר". מה את אומרת.


וואלה! סלבס עברה שאיבת שומן. זה עבד, המוח שלה התכווץ.


רכלו על קלואי - עברה שאיבת שומן או שלא? - בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully