וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טום קרוז מזניח את בתו הקטנה ולא ראה אותה יותר משנה"

שירות וואלה! סלבס

7.4.2015 / 13:58

הגירושים המכוערים בין הכוכב ההוליוודי לאקסית, קייטי הולמס, משפיעים על בתם המשותפת סורי? על פי מקורבים לאשתו לשעבר, קרוז לא עשה מאמץ לראות את בת ה-8 כבר למעלה משנה. וואלה! סלבס מזניחה

טום קרוז, קייטי הולמס. Carlos Alvarez, GettyImages
זה לא קרה כל כך מזמן. טום קרוז עם קייטי הולמס/GettyImages, Carlos Alvarez

כנראה שהשחקן טום קרוז לא יזכה בקרוב בתואר "אב השנה". אחד הכוכבים ההוליוודיים המצליחים, שתמיד עניין הרבה יותר בזכות מערכות היחסים הנוצצות שניהל עם נשים (והשמועות שהוא בכלל בקטע של גברים) ופחות בגלל להיטי הקולנוע בהם כיכב - לא פגש את בתו המשותפת עם האקסית קייטי הולמס, סורי קרוז, כבר למעלה משנה. הסיבה? לא ברורה בכלל, במיוחד לאור העובדה שלא הפסיק לפטפט על הגעגועים לבייבי גירל שלו. נו, נו, נו, קרוז.


עוד סיפורי סלבס:
קייטי הולמס מציגה: בן זוג חדש
אהבה: אפרת גוש והארוס דביקים מתמיד
האחיות קרדשיאן דוחפות ידיים לתוך התחתונים

טום קרוז. ספלאש
בזמנים טובים יותר. טום קרוז עם סורי/ספלאש

על פי דיווחי הצהובונים באמריקה - קרוז, שצילם במשך שבועות ארוכים את הסרט החדש בסדרת "משימה בלתי אפשרית" באירופה, לא יכול היה לקחת הפסקה ולקפוץ לראות את בתו בת השמונה מעבר לים. עם זאת, הכריז שעם סיום העבודה על הסט יעלה על הטיסה הראשונה שתאחד אותו עם הילדה.

עם זאת, אתר הרכילות TMZ מצטט מקורבים לגרושתו של קרוז ואמה של סורי, קייטי הולמס, שטוענים כי למרות שהיו לקרוז יותר משבועיים שלמים של חופשה עם סיום הצילומים, בחר שלא לראות את בתו המדוברת. אבאל'ה פשוט לא הגיע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קייתי הולמס, טום קרוז וסורי התינוקת. AP
בזמנים ממש טובים יותר. קרוז עם קייטי הולמס וסורי/AP

למרות שדובר רשמי מטעמו של קרוז הכחיש את הדברים, חבריה של הולמס מודים שאביה של סורי פשוט לא נוכח יותר בחייה כבר חודשים ארוכים. לעומתן, את בנו הסטודנט קונור (שאותו אימץ יחד עם אשתו לשעבר, ניקול קידמן), דווקא ביקר לאחרונה.

ייתכן שהסיבה לנתק בין האב לבתו, נעוצה בעובדה שקרוז והולמס מסוכסכים יותר מתמיד, כיוון ש"הקרע בין השניים העמיק יותר מאי פעם". השחקנית הענוגה, שנפרדה מבעלה בשנת 2012 - אפילו לא יכולה להסתכל לעברו, שלא לדבר על להחליף איתו יותר ממילה אחת, גם בנוגע לבתם הקטנה (אך חמוצה). עצובי.


בימים האחרונים וואלה! סלבס לא מדברת עם ירחמיאל מהמאפייה. אבל רק בגלל שהוא לא כשר לפסח.


רכלו על טום קרוב והיחסים עם בתו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully