וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם! האחיות קרדשיאן דוחפות ידיים לתוך התחתונים

שירות וואלה! סלבס

7.4.2015 / 11:59

ייתכן שמדובר בקליפ המוזר ביותר שתראו השנה - אבל לא בכל יום האחות הקטנה קיילי ג'נר, מצולמת כשהיא שולחת את האצבעות שלה לכיוון המפשעה של אחותה לבית קרדשיאן. וואלה! סלבס קריפי

אימג'בנק GettyImages

רגע, מה קורה לאחיות הקטנות לבית משפחת קרדשיאן, קנדל וקיילי ג'נר? אבא שלהן עובר תהליך שבו הוא הופך לאישה, אמן יוצאת עם בחור צעיר יותר מבנותיה הגדולות, אחיהן לא יוצא מהבית ואחותם המגה מפורסמת מתפשטת לפי דרישה - אבל שום סיפור, הזוי ככל שיהיה, לא הכין את העולם לסרטונים ויראליים שבהן שתי הנשים הצעירות נראות כשהן בסיטואציות ספק שובבות, ספק מיניות ביותר, האחת עם השנייה. מי הפיץ את הקטעים? קיילי בת ה-17, כמובן.


עוד סיפורי סלבס:
הקרדשיאן מתפשטת והולכת לכנסייה עם המשפחה
שורפת את ארוחת החג: בר רפאלי מזיעה
אפרת גוש והארוס דביקים מתמיד

קייל ג'נר, קנדל ג'נר. יוטיוב, צילום מסך
"ביץ', כל כך גבוהה שאי אפשר להתחכך בה!". האחיות ג'נר משתובבות/צילום מסך, יוטיוב
קייל ג'נר, קנדל ג'נר. יוטיוב, צילום מסך
ואז היד של קיילי ג'נר נכנסה לתוך המכנסיים של קנדל.../צילום מסך, יוטיוב

קיילי וקנדל בת ה-19, בנותיהם המשותפות של קריס וברוס ג'נר (ואחיותיהן של קים קרדשיאן וכל השאר) התבגרו יחד מול מצלמות הריאליטי המשפחתי לנשות עסקים צעירות/ דוגמניות/ פאשניסטות טרנדיות. סליחה, טראשיות, כמו חברים אחרים במשפחה הכל כך מדוברת ברחבי הגלובוס.

בקטעי הווידאו הקצרצרים, שהפיצה האחות הקטנה יותר באמצעות אפליקציית המסרים לסלולרי סנאפצ'ט (שמוחקת את הסרטון מעצמה אחרי שניות ספורות, כלומר, אלא אם הוא הוקלט. אופסי), השתיים ככל הנראה משתעממות על סט צילומים חדש. אחרת, איך תסבירו את העובדה שהיא לא רק מתחככת בישבנה של אחותה הגדולה (ומתלוננת שהיא גבוהה מדי) אלא בהמשך שולחת את האצבעות הארוכות שלה בכדי לחפון את המפשעה של בת משפחתה. הו, אללי.

סערה ברשת

קרדשיאן הצעירה עברה טיפול פלסטי?

לכתבה המלאה

מה היתה תגובה של קנדל למעשה של בייבי ג'נר? "קיילי, אוהוווו", היא נשמעת אומרת בסרטון הפרובוקטיבי בן כמה השניות - שיסעיר לא רק את חובבי משפחת הריאליטי טראש. הרי רק אתמול קנדל הלכה לכנסייה לכבוד חג הפסחא, כשבמקביל איחלה למעריציה חג שמח במיוחד באמצעות תמונה שלה ללא חלק תחתון. נו באמת.


בימים אלה, וואלה! סלבס דוחפת רק מצות מצופות בשוקולד.


רכלו על הסרטון הנועז של קנדל וקיילי ג'נר בפייסבוק

קייל ג'נר, קנדל ג'נר. GettyImages
בהמלצת ד"ר רות? קיילי וקנדל ג'נר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully