וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס מציגה: בן זוג חדש ומלחמה עם האקס

שירות וואלה! סלבס

19.3.2015 / 14:53

השחקנית המחוזרת כובשת את מדורי הרכילות. מצד אחד: הנתק המכוער בינה לבין האקס המפורסם שלה, טום קרוז. מצד שני: הרומן החדש-ישן עם השחקן ג'ימי פוקס. וואלה! סלבס פייסי או דוסון?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחירתה של קייטי. האקס המטורלל והנוכחי החתיך. טום קרוז, קייטי הולמס וג'יימי פוקס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם גם אתם התגעגתם לקצת כותרות מבית היוצר של קייטי הולמס - נראה שעכשיו הכוכבת ההוליוודית מספקת אותם ובגדול, ככה זה שמצד אחד יש לך רומן חדש-ישן ומצד שני סכסוך מתוקשר עם הגרוש. קשר בין השניים? תלוי את מי שואלים.

אתרי הבידור מעבר לים, מספרים שהולמס והגרוש שלה, טום קרוז, כבר לא מדברים אחד עם השני. על פי הידיעות, הקרע בין השניים העמיק לאחרונה, והיום אחד הזוגות היותר נוצצים שידעה הוליווד אפילו לא מחליפים מבט. גם לא בכל הנוגע לבתם המשותפת, סורי.

מקורבים לזוג טוענים שהשניים לא מתקשרים יותר וכל ענייני ההורות, לימודים וביקורים מתנהלים דרך צד שלישי.עוד ידעו ללרלר המקורות כי נדמה שהשניים לא מעוניינים להשלים ולחזור לדבר. הדיווחים הללו מתווספים לאותם מקורבים שטוענים שקרוז לא ראה את בתו במשך חודשים, בגלל שהוא מצלם בימים אלו את הסרט החמישי בסידרת "משימה בלתי אפשרית" בלונדון.

רוצים עוד חדשות חמות?
קשר דם: שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי הורים לבן
שלומית מלכה ויהודה לוי מנסים להתחמק מהפפראצי
שוורצנגר בוגד? מעריצי מיילי סיירוס מאיימים לרצוח אותו!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המפלילה. ג'יימי פוקס וקייטי הולמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשמות הטובות שבכל הסיפור, יודעים לספר כי הסיבה לסכסוך בין השניים היא חיי האהבה הפורחים של השחקנית. אחרי שנה וחצי של דיווחים ושמועות, על כך שהשחקנית הצעירה יוצאת עם הקומיקאי ג'ימי פוקס, מגזין הבידור האמריקאי US WEEKLY מביא תמונה ראשונה של השניים, בה הם נראים אוחזים ידיים ומשחקים משחקי פלרטוט עם הרגליים.


התמונה, אשר צולמה בחודש פברואר, היא העדות הראשונה לזוגיות של הולמס בת ה-36 ופוקס בן ה-47. על פי הדיווחים, השניים החלו לצאת בקיץ 2013, אז ליווה הקומיקאי את הולמס לנשף צדקה בעיירת הנופש המפטונס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער מגזין US WEEKLY/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ג'יימי הוא מישהו שהיא יכולה לסמוך עליו ולהנות איתו", סיפר מקורב להולמס, "היא מקבלת את כל מה שלא הצליחה לקבל מקרוז אצל פוקס". אותם מקורבים מוסיפים כי השניים מעדיפים לקחת את הזמן שלהם, "זה לא רומן אינטנסיבי. הם חברים כבר המון זמן. הם אנשים בוגרים, מושכים ורווקים ולכן הסיקו את המסקנות המתבקשות אבל בניגוד לכך, הם לא מתכוונים להתחייב בזמן הקרוב".

וואלה! סלבס עדיין מחכה שטום ייתן בה שיעורי סיינטולוגיה.

קייתי הולמס, טום קרוז וסורי התינוקת. AP
זכרונות מחיי נישואין. קרוז והולמס בתקופה יפה יותר/AP
קייטי הולמס בתצוגת זאק פוזן בשבוע האופנה של ניו יורק, 16 פברואר 2015. splash
אוהבת שוקולד. splash/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully