וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר דם: שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי הורים לבן

וואלה! סלבס

19.3.2015 / 8:21

ברכות: תינוק מצחיק במיוחד הצטרף לביצה, אחרי שענבל שלוי ילדה בן בכור - משותף עם שליש ההרכב "מה קשור", שלום מיכאלשווילי. ירש את הכשרון שלו ואת היופי שלה? וואלה! סלבס משפחתית

ענבל שלוי, שלום מיכאלשווילי. רפי דלויה
כבר הורים! שלום מיכאלשווילי וענבל שלוי במהלך ההריון/רפי דלויה

קולולולו, אתם מזומנים לצחוק יחד עם שלום מיכאלשווילי, שהפך היום (ה') לפנות בוקר לאבא מאושר. זאת, אחרי שבתום הריון מתועד ונוצץ, בת הזוג היפהפייה שלו בשנתיים, ענבל שלוי, ילדה היום את בנם הבכור. אסי וציון כבר התקשרו לאחל מזל טוב, נכון?

שלוי ומיכאלשווילי, שדיבר בעבר בפתיחות על הרצון בילדים והקמת משפחה בישראל, הפכו למשפחה בת שלוש נפשות - אחרי שהבלונדינית חשה בצירים והובהלה לבית היולדות בבית החולים "איכילוב" בתל אביב. שם, אחרי נשיפות ושאיפות, שכנראה לוו בבדיחות משעשעות של האב הטרי, הגיח בנם לאוויר העולם.


עוד סיפורי סלבס:
שלומית מלכה ויהודה לוי מנסים להתחמק מהפפראצי
עירום אומנותי: קייט מוס מדגמנת פטמות
הסבת מקצוע? לאה שנירר תצחיק אתכם

שלום מיכאלשווילי ענבל שלוי. ניר פקין
שלום מיכאלשווילי ענבל שלוי/ניר פקין

ההריון המשותף של המנחה (בת ה-30) מהבדרן (36), שכפי שגילתה לכם וואלה! סלבס מתחזק בחודשים האחרונים גם עסק לצעצועי ילדים מלבד הופעות על הבמה, נחשף בסתיו האחרון. ההחלטה להביא ילד יחד, התקבלה גם בלי שהשניים נשואים (כי לא כל אחד צריך אירוע נוצץ כמו שערך חברם הטוב ציון ברוך).

גם עבור מיכאלשווילי וגם עבור שלוי מדובר בסיבוב שני. שלום היה נשוי למפיקה קרן מלאכי, ממנה התגרש לאחר חמש שנות נישואים. שלוי, היתה נשואה בעצמה לאיש העסקים טל בר, שממנו התגרשה לאחר שלוש שנות נישואים. כעת, הכל מאחוריהם, הפכו למשפחה של ממש. מזל טוב!


וואלה! סלבס היתה מביאה עם מיכאלשווילי ילד רק עבור אספקה בלתי פוסקת של חפיסות קלפים.


אחלו לשלום וענבל מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully