וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סרטון החתונה המרגש של ציון ברוך ויאנה יוסף

וואלה! סלבס

22.12.2014 / 11:32

עכשיו שהחתונה כבר מאחורי עם ישראל, אפשר לנשום לרווחה ולקבל הצצה מיוחדת לחתונה המדוברת של ציון ברוך ויאנה יוסף - שכללה הופעות של כל החברים ודמעות של החתן. וואלה! סלבס נזילה

תמונות גולשים

מכירים את הרגע הזה, כשהחתן ממש נלחץ שהוא לא ישבור את הכוס ומתרגש בטירוף? אז זה בדיוק מה שקרה אתמול לציון ברוך, שרגע לפני ששבר את הכוס - שכח את המשפט המפורסם שעליו להגיד "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני", ושאל את הרב מה אומרים.

אבל מי יזכור את זה לברוך החמוד, שבזמן שאמר את המשפט החל קולו לרעוד מהדמעות שחנקו את גרונו מהתרגשות. רגע לאחר שבירת הכוס והנשיקה עם יאנה יוסף - החלה החפלה האמיתית, שכללה לא מעט הופעות בהן של אייל גולן, שפגש שם את הגרושה והחבר שלה, מוש בן ארי ופאר טסי שהקפיצו את האורחים.


רוצים עוד רכילות?
נינט ויהודה לוי מתאחדים באירוע
מבזק מיוחד: איל קיציס וטלי מורנו הורים
הלילה הפרוע של אייל גולן, אילנית לוי ואלירז שדה

ציון ברוך. תמונות גולשים
מזל טוב! ציון ויאנה/תמונות גולשים

אך נראה שמסמרי הערב היו ללא ספק החבורה העליזה של שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף, עמוס תמם וחתן השמחה - שהרביצו מחרוזת שירים ים תיכונית ונתנו הופעה שלא היתה מביישת אף זמר מזרחי בקיסריה. וכן, גם ברוך שר לאשתו הטרייה.

הפתעה נוספת שחיכתה לזוג המקסים, היתה סרטון וידאו שהכינו מבעוד מועד של כתבי חדשות ערוץ 2, שמדווחים על החתונה המתוקשרת ואף מביאים תגובות של מנהיגים מהעולם. אז לכו תחממו פופקורן במיקרו ותהנו מהסרטון שוואלה! סלבס הכינה עבורכם.


הסרטון היחיד שהקרינו בחתונה של וואלה! סלבס גרם לבעלה לברוח רגע לפני החופה.


רכלו על החתונה של ציון ויאנה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully